Gaston Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hei, trenger hjelp med noen egentlig lette oppgaver men jeg får de bare ikke til. Oppgave 1) Du har lyst til å kjøpe deg ny PC og følger derfor med på hvilke tilbud som er på markedet. Hvilke virkemidler bruker NTE i annonsen sin for å få folk til å kjøpe deres produkter? Form svaret ditt som en sammenhengende tekst. Her ligger NTE annonsen (se side 2) Oppgave 2) Hvilke kjennetegn ved sakprosa (eller skjønnlitteratur) finner du her? (Teksten skulle egentlig ikke være lengre, men jeg nøyer meg med det..) Tusen takk for alle svar!! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hei, trenger hjelp med noen egentlig lette oppgaver men jeg får de bare ikke til. Oppgave 1) Du har lyst til å kjøpe deg ny PC og følger derfor med på hvilke tilbud som er på markedet. Hvilke virkemidler bruker NTE i annonsen sin for å få folk til å kjøpe deres produkter? Form svaret ditt som en sammenhengende tekst. Her ligger NTE annonsen (se side 2) Oppgave 2) Hvilke kjennetegn ved sakprosa (eller skjønnlitteratur) finner du her? (Teksten skulle egentlig ikke være lengre, men jeg nøyer meg med det..) Tusen takk for alle svar!! 8127609[/snapback] For meg virker det som de spiller veldig på det at de er et lokalt firma som har holdt på en stund. Dette i tillegg til at de bruker masse flotte tekniske uttrykk skaper tillitt til kunden, da det virker som dette er noe de virkelig kan. De bruker også slagordet " - På parti med naturen", og i dag hvor det er skikkelig in å være naturvenn funker dette (man ser jo hele tiden kjendiser som snakker om global oppvarming, regnskogen osv. ). Bakgrunnsildene av naturelementer forsterker dette ytterligere. Håper det hjalp litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå