Gå til innhold

Hvordan sperre et telefonnummer?

Anbefalte innlegg

Det er ikke symbian.

Det eneste som kan gjøres dersom du føler deg trakasert er å anmelde personen.

8127800[/snapback]

ja , og da skjer det ingen verdens ting! utenom at personen får brev at saken er henlagt og man får hhelv$%"$ mye flere meldinger!

på`n igjen liksom! :(

sliter med en person jeg også.

Endret av SUPERJANNE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

rådet er å kjøpe en nokia med symbian og innstallere "Blacklist" programmet !

...det har jeg ikke gjort fordi politiet vil jeg skal ta vare på alle sms jeg får fra denne personen.

...som nå blir anmelt for flere ting enn sms...

Endret av SUPERJANNE
Lenke til kommentar

Om det virkelig er et stort problem og politiet ikke hører på, så er den fjerde statsmakt et lurt sted å oppsøke.

Media kan piske politiet litt, og du forholder deg anonym. Feks.

Kjedelig at folk skal bli truet og lignende over sms..håper det som er mer enn sms for deg janne ikke er for alvorlig :/.

Lenke til kommentar

Hva med å sende en hvis-du-ikke-slutter-å-sende-meg -SMSer-så-skal-jeg-gi-deg-en-enveisbillett-til-seks-fot-under-bakken-meliding? Det bør fungere? :p

Men for å være litt mer seriøs, send en melding og advar han/hun om at hvis det kommer flere meldinger, så vil det ende med politianmeldelse, offentlig uthengelse som en j*** idiot og at du skal gjøre alt du kan for å ødelegge den jævelens lille uverdige liv. Politiet bør uansett ta en anmeldelse seriøst. Gjør de ikke det, så er den fjerde statsmakt veldig kjekk å ha, som Alastor nevner ;)

Lenke til kommentar

jornan:

noen mennesker forstår ikke ! jeg har videresendt alle meldinger til 1996 (telenor) deretter skrevet alt ut. det personen sendte til meg på en lørdagskveld det ble 4 A4 ark!!

det sier seg selv at en som skriver så mye med en mobil på så kort tid ikke er frisk! å få personen slutte funker ikke!

denne personen drikker og tar mye piller, godt voksen oppi årene. ønsker ikke gå noe dypere inn på dette. saken er lagt fram for advokat og dette er gått over i persontrakkasering.

Lenke til kommentar
Hah, what a load of crap. Jeg jobbet i flere år hos en av de større serviceproviderne (look it up) i Norge, og vi kunne fint filtrere slike ting.

8159206[/snapback]

Ring 09000 eller 05050 så får du bekreftet det jeg sa. De gjør det hvertfall ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...