NyeTanker Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg har en WD 160 gb HD i et billigkabinett kjøpt på QXL. Den fungerer fint første gangen jeg kobler den til PC-en, men når jeg skrur den av/kobler den fra, blir jeg nødt til å reinstallere USB-porten for at porten skal fungere igjen. Det er åpenbart den eksterne harddisken som er skyld i problemet siden dette skjer på alle PC-er jeg har testet den på. Jeg har ikke noe software installert på den eksterne harddisken. Bør jeg ha det? I så fall, hvor finner jeg slikt? På forhånd takk for alle innspill. Lenke til kommentar
NyeTanker Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Tar en frekk bump på denne. Ingen som vet svaret? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Egentlig så trodde jeg du måtte ha noen typer prog på den eksterne men nå ble jeg usikker.... Men kan se litt jeg.. Eller du kan oxo lete på google Lenke til kommentar
NyeTanker Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Takk for svar. Jeg har søkt og funnet flere selvbyggerguider, men det eneste som skrives er at jeg må installere programvaren som følger med kabinettet. Og jeg fikk ikke med en CD eller noe. Selger har jeg dessverre mistet kontaktinfo på. All hjelp tas imot med stor takk. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Det skal ikke være nødvendig med drivere for eksterne kabinetter, men du kan jo se om du finner noe på nettsidene til produsenten (hvis noe produsent står på kabinettet da). Men hadde jeg vært deg, hadde jeg heller vurdert å kassere det kabinettet og heller skaffe et mer ordentlig et Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå