DoubleT091 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Hei, Noen som kan anbefale et lydkort til mellom 500 og 1000 spenn? Skal brukes til både musikk og spilling, med både 5.1 høyttalere og headset. På forhånd, takk Endret 18. mars 2007 av Gordon_Freeman Lenke til kommentar
obvobe Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Vil absolutt anbefale deg Creative SB X-Fi Xtreme Audio. Veldig bra til både spill, musikk, og film. Sikker på alle som har dette lydkortet er fornøyd komplett.no Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hadde definitvt gått for X-FI XtremeMusic fremfor XtremeAudio pga. XtremeMusic er i realiteten et X-FI Premiumkort mens XtremeAudio er nedstrippet variant. Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 UkaY, skal ta en titt.. Takk for svar folks Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Bare for og støtte überGoliath så har jeg Creative X-Fi ExtremeMusic og det er noe av det råeste lydkortet jeg har hørt! Anbefales på det sterkeste ! Eva. Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Nå står XtremeMusic offisielt på ønskelista mi Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Creative SB X-Fi XtremeGamer skal nok vere ett godt alternativ. Billig i forhold tl ytelse der iallefall kan noen forklare hvor det XtremeMusic kortet er hen? Finner det ikke EDIT: fant det Creative SB X-Fi XtremeMusic Endret 21. mars 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
beachboy Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Sitter å bestiller pc på komplett nå og der kan jeg kun vwelge mellom Creative SB X-Fi XtremeGamer og Creative SB X-Fi Xtreme Audio. Hva velger jeg da? også kjøper jeg disse: http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=10937 (men ikke til den prisen. hehe) Blir det ok for en som ikke er helt frik etter lyd?? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Sitter å bestiller pc på komplett nå og der kan jeg kun vwelge mellom Creative SB X-Fi XtremeGamer og Creative SB X-Fi Xtreme Audio.Hva velger jeg da? også kjøper jeg disse: http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=10937 (men ikke til den prisen. hehe) Blir det ok for en som ikke er helt frik etter lyd?? 8206264[/snapback] xtremegamer skal visst vere ekstrem til både musikk og gaming, ta det du..jeg personlig hadde tatt det Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) xtremegamer skal visst vere ekstrem til både musikk og gaming, ta det du..jeg personlig hadde tatt det 8206642[/snapback] Hadde du hengt like lenge i X-Fi tråden som meg, hadde du nok ikke personlig anbefalt xGamer men av de valgene, er nok xGamer det beste ja.. Endret 21. mars 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
beachboy Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Sitter å bestiller pc på komplett nå og der kan jeg kun vwelge mellom Creative SB X-Fi XtremeGamer og Creative SB X-Fi Xtreme Audio.Hva velger jeg da? også kjøper jeg disse: http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=10937 (men ikke til den prisen. hehe) Blir det ok for en som ikke er helt frik etter lyd?? 8206264[/snapback] xtremegamer skal visst vere ekstrem til både musikk og gaming, ta det du..jeg personlig hadde tatt det 8206642[/snapback] Ok da blir det den!! Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå