BigJackW Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Hei Jeg vurderer vannavkjøling. Jeg har dette som jeg har tenkt å kjøle: Socket 939 DFI Lanparty UT-NF4 Ultra-D AMD Athlon X2 4200+ 2,2 Ghz XFX Nvidia GeForce 7900 GT 256 MB Jeg har det Lian-Li vannavkjølingskabinettet med 1 radiator plass i topp. Jeg trenger: GPU-Blokk Chipsett-blokk. Den må være flat siden skjermkortet ligger over med 2-3 millimeter klaring. CPU-blokk Pumpe Radiator Slanger Nipler? Veske? Kan dere finne det beste for rundt 3000 ? Det lønner vel seg å velge sine egene deler i stede for å kjøpe et ferdigsett ? Endret 29. mai 2007 av BigJackW Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 cooltec radiator eller denne om du bare har plass til 120mm Pumpe MCP350 eller MCP655 CPU blokk GPU blokk flat Chipsett blokk Fillport pris ca 3000, men er veldig bra da En måte å få ned prisen på er jo å ikke ha chipsett blokk for eks. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Takker for svar, men skulle ha hatt kjøling på chipsett siden den vifta jeg har der bråker litt Jeg trenger vel ikke FillPort ? Jeg har plass til bare én 120 mm vifte for radiator ja. Noen andre forslag? Endret 11. mars 2007 av BigJackW Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 du trenger ikke fillport nei, men den gjør jo påfylling mye enklere. ellers må du jo bruke en slange og en propp, da hadde jeg heller bladd opp den hundre lappen og kjøpt meg fillport Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Noen som har noen geniale svar ?^^ Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) bumper denne jeg. Edit: Har gått fra 2000kr til opp til 3000kr. https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=43654 Endret 29. mai 2007 av BigJackW Lenke til kommentar
Ninvec Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 For at du skal få bra ytelse av den radiatoren, så må du har ei vifte med høy luftgjennomstrømning, som igjen fører til en del bråk. Siden du ville ha chipset blokk pågrunn av at den vifta bråka, så ville jeg vel ha valgt en annen radiator siden den vil kreve litt bråk for å fungere optimalt.. Sånn er det med alle Blackice radiatorer.. Så bytt radiator til en billigere, som fungere bedre med svakere vifter.. Ellers så ser systeme bra ut Bare at du må legge til slanger osv. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Hvilken vifte anbefaler dere da og evt hvilken billigere radiator ? Kan noen finne passende slanger og nipler som jeg trenger også ? Endret 30. mai 2007 av BigJackW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå