blackone Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Skal en tur til Paris til uka. Noen som vet om det er noe særlig å spare på å kjøpe elektronikk der? Og noen som vet om noen gode butikker? Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Stort sett ikke nei... Var en tur i Paris i høst og var gjennomgående ganske like priser som i Norge. Det er klart du finner et tilbud her og der, men inntrykket jeg satt igjen med var ikke at noe var spesielt billigere. Jeg så mest på fotoutstyr, ikke dataprodukter, men tviler på forskjellen er noe stor. Og som nevnt tusen ganger før mister du jo også svært gode reklamasjonsordninger som vi har her i landet. Verdt det for en femtilapp? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Norske priser på elektronikk er, tro det eller ei, veldig rimelige . Og om det er bittelitt billigere i paris, så må du huske at du går glipp av norsk forbrukerkjøpslovs glitrende rettigheter om produktet du kjøper skulle gå i stykker. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Skal en tur til Paris til uka. Noen som vet om det er noe særlig å spare på å kjøpe elektronikk der? Og noen som vet om noen gode butikker? 8127321[/snapback] Enkelt og greit: Nei. Jeg var der en uke i fjor. Men det er en fin by. God mat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå