IntelAmdAti Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hei, jeg er en fan av Total Annihilation og har kjøpt det tidligere spillet og ekstrapakkene. Jeg hadde tenkt å kjøpe Supreme Commander i går men har foreløpig endret mening - jeg lastet det ned fra internett og det virker ikke. Feilmeldingen jeg får er "Please verify that your computer meets the minimum requirements" - maskinen min overgår "recommanded system requirements" så det burde ikke være et problem. Har til og med Service Pack 2. Så, jeg har innmari lyst å prøve dette spillet men jeg har tilsynelatende for dårlig PC - og da er det jo ingen vits i å kjøpe det. Hvertfall ikke før det kommer en patch eller en måte å rette opp problemet på. Noen som har hatt dette problemet og funnet en løsning? At jeg laster ned før jeg kjøper vil jeg ikke ha diskusjon på, jeg har mange flere orginaltitler enn de fleste men takler ikke lenger å se på bunken med spill som burde virke men som av en eller annen grunn ikke gjør det - og som jeg ikke klarer å fikse. Jeg kan ikke bruke timevis på å stresse med å reparere, tilrettelegge for eller bytte dataspill, de skal virke og med en gang. Har flere maskiner hjemme og hver med sitt eget "sett" av orginaltitler for online-bruk. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Det er ikke normalt å støte på en del problemer når en laster ned spill fra nettet. Det kan være alt fra dårlig crack osv. som gjør at problemene oppstår. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden bryt med dette og blir derfor stengt. Ønskjer du å prøve spelet før du kjøper det kan du laste ned demoen: http://gamer.no/nyhet/pc/supreme_commander/36169 For å nemne det er og tråden feilposta. Konkrete spørsmål som ikkje krev ein diskusjon for å få svar på høyrer heime under "Spørsmål og svar". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg