Gå til innhold

Slutten på Inside man..

Kjellis

Anbefalte innlegg

Hei, begynte å se filmen Inside Man med Denzel Washington litt vel sent i går kveld, og selvfølgelig ble det så jeg duppet av mot slutten :blush: .

Kan noen hjelpe meg med å fylle inn slutten på filmen?

Jeg våkna og fikk se Denzel kom hjem til kona i senga, der hadde han fått diplom (så han hadde muligens ordna seg en deal!!) og fant en diamant i lomma si med flashback fra raneren som putta den der.

Jeg har ikke fått med meg hvordan ranerne kom seg ut av banken og hvordan nazi-papirene kom seg ut og hvor de ble av ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg rapporterer enhver som hjelper deg i denne tråden.

SE FILMEN EN GANG TIL. Slutten er hele filmen, det er rett og slett utrolig bra.

8127254[/snapback]

Hehe, venta den, men jeg gadd ikke tanken på å spole tilbake og se slutten igjen! Filmen var bra, men litt for rolig spenning sent på natta (Zzzzz :) ).

Til dere andre som har sett filmen, ikke la dere skremme av Steffypants, hjelp meg med slutten om dere kan :yes:

Endret av Kjellis
Lenke til kommentar

Hehe, så vanskelig dere er i dag da :cry:

Har masse å undersøke på www.hattrick.org , og nå er det 2 timer med FA-cup kamp, har ikke tid til å se filmen med d første - fill me in pls - hehe!

Endret av Kjellis
Lenke til kommentar
Hvorfor gidder dere svare om dere ikke gidder hjelpe han?

8129967[/snapback]

Beste svaret til nå :)

De har vel ikke sett filmen selv....

Nå har jeg sett filmen, så nå trenger ikke flere svare at de ikke vil svare!! på denne tråden.

Lenke til kommentar
Hvorfor gidder dere svare om dere ikke gidder hjelpe han?

8129967[/snapback]

Vi hjelper ham mye mer enn han tror, selv om vi ikke svarer på spørsmålet hans. Vi har sett filmen, han har ikke sett filmen, vi vet best og vi sier at han skal se den ferdig.

Kjellis: Jeg tror ikke du skal anklage noen for å ikke ha sett den ;)

Lenke til kommentar
Synes folk er så sære når de skriver at han må se hele. Er ikke alle som er så film entusiaster. Hadde jeg visst hvordan den sluttet hadde jeg sagt det.

8131041[/snapback]

han må jo ikke se hele en gang til er jo bare å spole til det stedet han sova å se videre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...