BigJackW Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Hei Jeg skal begynne på Videregående til høsten, og da må jeg jo ha bærbar. Kan noen anbefale en passe bra skolepc fra 5k til 6/7k. Det vil ikke bli noe spilling på den. Endret 11. mars 2007 av BigJackW Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 får en jævlig bra advent (ure) på lefdal, den ligger på 6995, dritbra, med alt du trenger, søstra mi bruker den på vk1 nå. najs maskin fra england Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Ok. Noen flere tips ? Endret 18. mars 2007 av BigJackW Lenke til kommentar
Svolp Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Ok. Noen flere tips ? 8181796[/snapback] Dette må jo bare være en vinner for deg. Funker selv til lett spilling også. Se her! Endret 18. mars 2007 av Svolp Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Den så jo rettelig god ut. Hadde vært flott om det var med Vista. Endret 18. mars 2007 av BigJackW Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 hvorfor ikke vente til høsten å kjøpe når du ikke skal ha den til å spille på, regner med at du ikke trenger den så mye nå da, og da får du en bedre data til samme pris Lenke til kommentar
Svolp Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Den så jo rettelig god ut. Hadde vært flott om det var med Vista. 8183231[/snapback] Den pc`n er svinbillig vil jeg si med tanke på kontor/student bruk så sant du ikke setter spillkrava særlig høyt Men, det kommer da pc`er til høste også etter sommeren og da vil prisene dette litt på de eldre modellene og da kan du få deg enda billigere pc eller kanskje hakket bedre til samma pris. Det får du da se på hva du gjør, men skulle jeg ha kjøpt meg arbeidshest med tanke på studier hadde jeg gått for denna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå