andm Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg har en Axim X51v med WM 5. Jeg har alltid likt ideen med Today-skjermen, men synes likevel at det er en del småting som gjør oppsettet mangelfullt. Finnes det noen løsninger der ute som gjør at også viktige notater og fremtidige gjøremål dukker opp, slik som visningen av de nærmeste avtalene? Jeg vet at det helt sikkert finnes programvareløsninger der ute som en kan finjustere Today-skjermen med, men hvilken løsning passer best til meg? Jeg vil ha en som viser gjøremål og notater listet opp på samme måte som avtaler. Er det noen som har noen løsninger å anbefale? Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Det skal ligge under Start Innstillinger Idag/Today - Sit ikke med PDA nu men du skal kunne gjøre det du ønsker Jeg har en Axim X51v med WM 5. Jeg har alltid likt ideen med Today-skjermen, men synes likevel at det er en del småting som gjør oppsettet mangelfullt. Finnes det noen løsninger der ute som gjør at også viktige notater og fremtidige gjøremål dukker opp, slik som visningen av de nærmeste avtalene? Jeg vet at det helt sikkert finnes programvareløsninger der ute som en kan finjustere Today-skjermen med, men hvilken løsning passer best til meg? Jeg vil ha en som viser gjøremål og notater listet opp på samme måte som avtaler. Er det noen som har noen løsninger å anbefale? 8126855[/snapback] Lenke til kommentar
Trig Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Ta en titt på SPB Diary, prøveversjon for 15 dager kan lastes ned her: http://www.spbsoftwarehouse.com/products/diary/?en Vil ellers anbefale Mobile Shell fra samme leverandør. Super forenkling for bruk av PDA! Trig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå