ådne Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Er som topic sier ute etter en bassforsterker til maks 6000 kr. Jeg har allerede sett på en del forsterkere og jeg kan vel si det er Ampeg BA-115 som har utmerket seg som favoritten til nå. Men det har seg slik at jeg egentlig ikke spiller bass, så jeg sitter vel ikke på mest kunnskap om emnet på forumet akkurat. Tar derfor i mot tips og hjelp med stor takk. Musikkstilen som spilles er vel alternativ rock, med en del støy og psykedeliske partier innblandet. Bassen i sangene til bandet kan man si er litt Joy Division inspirert, med en kraftig bass som skiller seg litt ut fra gitaren. På forhånd takk Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Sjekk ut EBS hvis du ikke allerede har prøvd det. Meget gode topper og kabinetter. Prismessig er vel EBS omtrent som Ampeg, kanskje litt under. Ashdown er også er merke som bør prøves. God del billigere enn EBS og Ampeg. Pantera Lenke til kommentar
ådne Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Takker for tips. Har vært på lokal musikkbutikk og de anbefalte Ashdown så det blir vel det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå