magnekd Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Har en maskin med XP Professional som var medlem av et domene. Meldte meg så ut av domene, og startet på nytt. Nå får jeg ikke logget på med det gamle brukernavnet og passordet, fordi den sier at "domenet er feil"!! Og jeg har ingen boks til å skrive domene i... what to do!? Kommer ikke engang inn i OS'et... HJELP!! Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Når du installerte xp, måtte du oppgi et passord for kokal administratorkonto. Du logger derfor på med administrator, og det passordet. Dersom du ikke la inn noe passord, logger du på med administrator og blankt passord Lenke til kommentar
magnekd Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Når du installerte xp, måtte du oppgi et passord for kokal administratorkonto. Du logger derfor på med administrator, og det passordet. Dersom du ikke la inn noe passord, logger du på med administrator og blankt passord 8126828[/snapback] Det går ikke... får samme feil: "Kontroller brukernavn og domene, prøv og så å skrive passordet på nytt" Problemet er at jeg ikke får skrevet domenenavn noe sted... det virker som jeg ikke er meldt ut av domenet, men ikke får muligheten til å oppgi domene når jeg logger på! Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 er det du som administrerer maskina? Isåfall kan du logge på som "administrator" og fikse dette. Men hvis du trykker "detaljer" under pålogging, kan det hende du finner noe info der? Er dette en maskin tilknyttet et nettverk (typisk jobben) så må du henvende deg til it-avdelingen vil jeg tro.. Lenke til kommentar
magnekd Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 I tilfelle noen leser den tråden, og har somme problemer legger jeg til hva som fungerte for meg: Trikset var å logge på med datamaskinnavnet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå