marw_the_big_headed_rhino Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Hei! Så en logo på nettet som jeg syntes var veldig stilig. Men er det noen som har gode råd og tips til hvordan jeg skal lage denne? Legger ved bilde. B Endret 11. mars 2007 av bono_head Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 photoshop mate finn en font du vil bruke som er hul. da bakgrunnsfjerner inni de, og legg de over et bilde du vil ha inni tar 10-15 min Lenke til kommentar
Sweedish Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Finn en fin fet font. Skriv Rastarize. Merk alt -> contract noen px'ler. Delete. Legg in bg.bilde på layer under. Smelt disse layerene sammen. Foranre litt på vinkelen (hvis ønskelig). Trykk på søt liten "f", velg "blending options" og 'Bevel and Emboss' og trykk deg fram. Kopier layer. ->flip horizontally. Legg på maske. Så er det bare å pusse opp fra der sånn ca. Kjempelett Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Finn en fin fet font. Skriv Rastarize. Merk alt -> contract noen px'ler. Delete. Legg in bg.bilde på layer under. Smelt disse layerene sammen. Foranre litt på vinkelen (hvis ønskelig). Trykk på søt liten "f", velg "blending options" og 'Bevel and Emboss' og trykk deg fram. Kopier layer. ->flip horizontally. Legg på maske. Så er det bare å pusse opp fra der sånn ca. Kjempelett 8127693[/snapback] Contract? Trykk på søt liten "f"? takk for kjapp tilbakemelding. Lenke til kommentar
Sweedish Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Blei kanskje LITT i raskeste laget.. contract: Etter du har 'rastarized' skriften din, holder du Ctrl nede mens du trykker èn gang på layer'et - da blir alt merket. Så trykker du på (det er nå jeg begynner å glemme litt) Selection -> modify -> contract. Dvs. at den trekker sammen det du har 'selected'. Alt dette gjøres bare for å få fonten hul, slik at et evnt. bilde bak (under) vil synes. Den søte lille f'en er en rund logo med en f inni som befinner seg nederst i det lille vinduet der du har layer'ene dine. Husker ikke det korrekte navnet akkurat nå dessverre.. Kopier layer. ->flip horizontally. Legg på maske. Så er det bare å pusse opp fra der sånn ca. Dette er bare hvis du ønsker å legge inn en speilrefleksjon. Hvis du ikke behersker masker, funker det nesten like bra med en eraser isteden. Bare husk å stille den på 20% eller noe.. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Nå hørtes det bedre ut. Skal teste når jeg kommer hjem i kveld. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå