UrgeLoL Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Heavenly Sword Gameplay Looking ExcellentAdded on 10/03/2007. By Jordan LeDoux While attending the SPU training session on Thursday at GDC 2007, Playstation Universe was able to see an example of gameplay footage from Heavenly Sword. Due to the technical nature of the event, the video gaming press for the most part avoided the event. Boy, did they miss out. While discussing the AI behind the game, Sony showed an example of the AI in action, which included a minute and a half clip of gameplay footage. The session had been prefaced by a warning that all photography or video recording was prohibited, and the clip was prefaced by the good old “this is just a tech demo” qualifier, but I found myself mesmerized by the visuals almost to the point of ignoring their demonstration of the AI. The game, they said, used two separate AI programs. First the game calculated actions based on battalions, choosing how to orient and group themselves, then an individual soldier AI program took over. The scene started out with an in-engine cutscene which looked like the opening of the game, and then segued into the first level in which you need to kill four hundred opponents within about a minute or so. The game had dazzling visual effects, such as depth of field, motion blurring and amazing anti-aliasing, and it also had much improved textures over the last time I saw the game in action at TGS 2006. The lighting was incredible, and the camera angles and physics were nothing short of superb. Being a technical demo of course, it is unlikely that the footage shown was from the actual development version of their engine. Often times a developer will gloss over some of their current jobs on a title in order to make a demo that seems nearly complete. The footage shown, however, was nothing short of impressive, demo or not. While the footage wasn’t final, the demo looked excellent, and seemed as if it had the potential to be one of the most visually impressive games to date. Kilde Gleder meg ikke akkurat mindre nå Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Fikk vi ikke se litt gameplay av dette spillet i sist Heroes episode? Mente det var dette spillet Jessica spilte Endret 11. mars 2007 av Epleskrell Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hehe, la merke til det jeg og. Lurte på hva slags spill det var. Off Topic: Fantastisk episode by the way Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Javel!? Får håpe selve spillet også er bra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Gutter da, setter fishermans friend dropsa i halsen her :wub: HS ser vanvittig bra ut, det eg har sett utifra spillet. Satt og måpte bokstavelig talt nåt eg såg de fantastisk bakgrunnene. Utrolig pent!! Endret 11. mars 2007 av Mala Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Innlegg som avsporet diskusjonen er fjernet. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Ut ifra det jeg så fra Heroes videoen så det ikke så alt for flott ut, så ganske kjedelig ut faktisk. Menmen, nå har aldri jeg likt slike spill som God of War osv, og det er vel et sånt type spill HS er? Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Håper at spillet ikke blir repetivt og sånt. Det er så typisk for spill i denne sjangeren. Ellers ser dette ikke så værst ut, det er i hvertfall noe som kan slukke tørsten min etter et Ninja Gaiden 2 eller God Of War 3 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Tenker veldig mye på dette spillet, men det kan få utfallet som N3 fikk, masse fiender og ikke mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå