Gå til innhold

Dynavoice F6 i posten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så lenge plassen du bestiller fra sier at de kan sende er det ikke ditt problem , for alt du vet bruker de ikke posten til levering en gang .

får du bestilt er det leverandør sitt problem og få varen til deg når de har sagt at de skal levere den

Lenke til kommentar
Jeg har bestillt ett par store høytalere (67Kg), og disse blir sent i posten til meg..

8177008[/snapback]

Du får ikke sendt så tunge høyttalere med posten. Grensa går på 35 kg. Har du bestillt høyttalere på 67 kg pr stk tipper jeg at de blir sendt med tollpost eller lignende.

Lenke til kommentar

Eksempelvis Velodyne DD12 er på 30,5 Kg og sendes som normalt ifølge Hificenter.no.

Men på DD15 som veier 45,5 Kg står det følgende:

NB: På grunn av vekt kan ikke denne sendes med Posten og dermed kan den ikke bestilles i oppkrav. Den vil bli sendt med Tollpost.

Så jeg velger å tro at grensa da går på 35 Kg.

Lenke til kommentar

Kjøpte Dynavoice F6 på Netthandelen.no og de sender i posten. Frakt ble kr 265. Røverkjøp, ble bare kr 830 totalt med frakt og omkostninger. Auksjoner på disse høyttalerne pågår hele tiden der nå.

Endret av tibbs
Lenke til kommentar
Er 2200 kr for en brukt, strøken NAD C352 bra pris?

8193842[/snapback]

ja, kjøp med en gang, 80x2 watt, tingen er du får rimeligere brukt til spørs hva høyttaler til f6 så klarer du deg med mindre forsterker, alikevel så er den verdt det. power. ikke minst hypotesen at en forsterker holder i 10-20 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...