Arthemax Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Kan noen vennligst forklare meg hvorfor to av sokkene må ha samme farge hvis man trekker tre? Man kan jo ligegodt trekker 3 svarte sokker etter hverande... Tror han begynner å bli litt flau, nå :!: 8133584[/snapback] Dette er jo internettmobbing i praksis, men jeg føler ingen skam av den grunn. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Fy faaaaaen, så jeg ler nå.. dette er uten tvil den morsomste tråden på hele forumet!! Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Har du sett på datoen til denne tråden? Endret 18. september 2009 av Frexxia Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 haha ingen har snakka på 2 og et halvt år Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 I know, dessverre måtte bare kommentere Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 På over to år har ingen tenkt på at man kan komme til å ta med seg sokker for to venstreføtter. Ta 5 sokker, så vet du at du har både en sokk for venstefoten og en sokk for høyrefoten, og at de er av samme farge. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det spiller jo ingen rolle om det er venstre- eller høyresokker... man merker da ikke forskjellen anyway Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jo visst. "Hvis man tar en sokk på feil fot, ber man om en dag med ubehag." Lenke til kommentar
SaltSaft Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Plukk èn sokk, så er den enten hvit eller svart Plukk èn til, så er den også hvit eller svart Da har man enten ett par, eller to ulike sokker... Plukk den tredje sokken, og man er garantert ett par! Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 På over to år har ingen tenkt på at man kan komme til å ta med seg sokker for to venstreføtter. Ta 5 sokker, så vet du at du har både en sokk for venstefoten og en sokk for høyrefoten, og at de er av samme farge. er vel ikke sikkert det (?) Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 På over to år har ingen tenkt på at man kan komme til å ta med seg sokker for to venstreføtter. Ta 5 sokker, så vet du at du har både en sokk for venstefoten og en sokk for høyrefoten, og at de er av samme farge. I fare for å skape nye gullkorn: Du kan da ta med deg 5 venstresokker også? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Ja, nå gjorde jeg visst regnestykket mye vanskeligere for meg selv. Ta med 51 sokker, så har du minst én sokk for høyrefoten og én sokk for venstrefoten av samme farge. Endret 20. september 2009 av Zarac Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg regnet med at 50 sokker av hver farge tilsvarte 25 par av samme farge. Hvordan kan man ta med seg 51 sokker uten å ha fått med seg minst et par svarte sokker eller et par hvite sokker? Lenke til kommentar
SaltSaft Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hvem er det som har sokker som ikke passer for begge føttene da? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) På over to år har ingen tenkt på at man kan komme til å ta med seg sokker for to venstreføtter. Ta 5 sokker, så vet du at du har både en sokk for venstefoten og en sokk for høyrefoten, og at de er av samme farge. man kan da uten problem ta 5 venstresokker" hvis man har 100 sokker(50 i hver farge) må man faktisk ta 51 sokker for å være garantert å ha ett par, med høyre-sokk og venstre-sokk. det finnes nemlig 50 av hver der også, og man kan tilfeldigvis ta kun venstre-sokker de 50 første gangene... ikke at det finnes høyre og venstre sokker da... Endret 22. september 2009 av aklla Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ja, jeg rettet på meg selv her: Ja, nå gjorde jeg visst regnestykket mye vanskeligere for meg selv. Ta med 51 sokker, så har du minst én sokk for høyrefoten og én sokk for venstrefoten av samme farge. Og jo, i et sokkepar er det en sokk for høyrefoten og en sokk for venstrefoten. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Enig med Zarac. Det er ikke uten grunn at det står R og L på Ulvangsokkene mine! Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 På mine sokker står det Monday, Tuesday, Wednesday etc... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Du ville trengt 51 sokker hvis de var sortert etter ukedager, også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå