Gå til innhold

Billig radiostyrt fly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bi deckeren er bedre å kontrollere, men er ikke så rask. Selv har jeg det første. Greit nok det :) Vi var en 4-5 som kjøpte på jobben i sommer... mon tro om ingeniørene var sure på PC problemene sine da hele IT support var ute i sola med flyene sine :lol:

Lenke til kommentar
Bi deckeren er bedre å kontrollere, men er ikke så rask. Selv har jeg det første. Greit nok det :) Vi var en 4-5 som kjøpte på jobben i sommer... mon tro om ingeniørene var sure på PC problemene sine da hele IT support var ute i sola med flyene sine :lol:

8126077[/snapback]

hehe

Hvor arbeider du a?

Jeg vill å jobbe hos dere... sitte ute i sola og kjøre radiostyrt fly :love:

Lenke til kommentar

8126077[/snapback]

Så hvilket av dem er morsomst å fly?

Lenke til kommentar

tror det blir ett slikt på meg :)

+ ett helikopter :D

Jeg anbefaler dere å kjøpe 2-3 fly av disse, så kan du ha de andre på lading mens du kjører det ene, siden ladetiden er ekstremt bra på det. 30 minutter lading, og du kan fly i cirka 15-20 minutter uavbrutt. Så har du et par backup-fly på lading hele tide, kan du faktisk slå ihjel en hel arbeidsdag på morro! Jeg har allerede mista tellinga på hvor mange timer jeg har slått ihjel med dette geniale lille leketøyet.

hehe.. skal man ikke ha det morro på jobben når man gjør det man skal gjøre? :p

hehe...

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
helikopter ser dødsstilig ut, men jeg tror jeg må lære meg å kontrollere den vilstyringen av ett fly først :p

8128104[/snapback]

hehe

Hva med dette!

Det hadde vært konge :D

Flyve ett SU-27 Flanker :D

Kosta litt da men :ph34r:

Helikoptret som koster noe av det samme og er av sammeprodusent er dessvere ikke på lager :(

på lager 15 mars :D

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Jeg endte til slutt opp med Bi-dekkeren(Classic Trainer). Jeg lurer på en ting. Den fremste og største propellen, er den til pynt eller skal den virke? Hos meg virker den i hvertfall ikke. Jeg sliter dessuten med å få flyet opp i luften. Det går som regel litt opp i starten, før det siger ned mot bakken. Jeg slipper flyet horisontalt slik som det står i instruksjonsheftet.

Endret av leedsunited
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...