leedsunited Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg tenkte jeg skulle prøve et sånn billig radiostyrt fly som de selger på komplett, og jeg lurer på hvilket av disse jeg burde kjøpe. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319589 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319597 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Bi deckeren er bedre å kontrollere, men er ikke så rask. Selv har jeg det første. Greit nok det Vi var en 4-5 som kjøpte på jobben i sommer... mon tro om ingeniørene var sure på PC problemene sine da hele IT support var ute i sola med flyene sine Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Bi deckeren er bedre å kontrollere, men er ikke så rask. Selv har jeg det første. Greit nok det Vi var en 4-5 som kjøpte på jobben i sommer... mon tro om ingeniørene var sure på PC problemene sine da hele IT support var ute i sola med flyene sine 8126077[/snapback] hehe Hvor arbeider du a? Jeg vill å jobbe hos dere... sitte ute i sola og kjøre radiostyrt fly Lenke til kommentar
leedsunited Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Bi deckeren er bedre å kontrollere, men er ikke så rask. Selv har jeg det første. Greit nok det Vi var en 4-5 som kjøpte på jobben i sommer... mon tro om ingeniørene var sure på PC problemene sine da hele IT support var ute i sola med flyene sine 8126077[/snapback] Så hvilket av dem er morsomst å fly? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Nå har jeg ikke prøvd det andre, men må stole på erfaringer fra kollegaer, men jeg tro bi-deckeren er mer gøy ettersom du har mer kontroll. Dog, jeg er litt usikker på om du klarer å loope med den.. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) tror det blir ett slikt på meg + ett helikopter Jeg anbefaler dere å kjøpe 2-3 fly av disse, så kan du ha de andre på lading mens du kjører det ene, siden ladetiden er ekstremt bra på det. 30 minutter lading, og du kan fly i cirka 15-20 minutter uavbrutt. Så har du et par backup-fly på lading hele tide, kan du faktisk slå ihjel en hel arbeidsdag på morro! Jeg har allerede mista tellinga på hvor mange timer jeg har slått ihjel med dette geniale lille leketøyet. hehe.. skal man ikke ha det morro på jobben når man gjør det man skal gjøre? hehe... Endret 11. mars 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 helikopter ser dødsstilig ut, men jeg tror jeg må lære meg å kontrollere den vilstyringen av ett fly først Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) helikopter ser dødsstilig ut, men jeg tror jeg må lære meg å kontrollere den vilstyringen av ett fly først 8128104[/snapback] hehe Hva med dette! Det hadde vært konge Flyve ett SU-27 Flanker Kosta litt da men Helikoptret som koster noe av det samme og er av sammeprodusent er dessvere ikke på lager på lager 15 mars Endret 11. mars 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
leedsunited Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Jeg endte til slutt opp med Bi-dekkeren(Classic Trainer). Jeg lurer på en ting. Den fremste og største propellen, er den til pynt eller skal den virke? Hos meg virker den i hvertfall ikke. Jeg sliter dessuten med å få flyet opp i luften. Det går som regel litt opp i starten, før det siger ned mot bakken. Jeg slipper flyet horisontalt slik som det står i instruksjonsheftet. Endret 12. mars 2007 av leedsunited Lenke til kommentar
Killa833 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Den største propellen er nok bare til pynt... Lenke til kommentar
leedsunited Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Den største propellen er nok bare til pynt... 8140388[/snapback] Bra Noen ideer om hva jeg gjør feil? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 var ikke med noe manual på dette da tro? Lenke til kommentar
leedsunited Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 var ikke med noe manual på dette da tro? 8142216[/snapback] Som sagt, jeg slipper flyet horisontalt, mot vinden, slik det står i intruksjonsheftet/manualen. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Kanskje dra høydror stikka litt bakover for å få flyet til å holde høyden/stige. Eller er det ikke høyderor? Hvis ikke må du trimme det litt ved å ta bakvinga litt opp i bakkant. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Dette har en kompis av meg, og siden du mener at ditt fly mister høyde så kan det være litt samme "problem" som med det jeg prøvde.. At det synker hvis du svinger, dvs svingingen bør du vente med til du får høyde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå