sablabra Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Mitt 8800gtx blir helt latterlig varmt, og jeg trenger virkelig en vannblokk til det. Nærmere 90c er for varmt etter min mening... Uansett, jeg har kun funnet noen få alternativer i Norge: MCW60 med adapter kit og 100++ ram sinks, http://www.microplex.no/product.aspx?pid=AC23389&mcat=14s277 og en fra innovatek på databutikken.com Er det noen flere alternativer jeg har oversett da? Dyrt alt sammen... Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Den beste blokka på markedet i dag har jeg hørt noen rykter om at er EKwaterblock's sin. Har en bekjent som kjører den, han er meget godt fornøyd i alle fall. Ville anbefalt deg den, blir vel egentlig det beste til GTX nå om dagen(her TROR jeg, sier ingenting sikkert. Bare en personlig mening). Endret 11. mars 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Vet at den er veldig bra, problemet er bare at jeg ikke vet om noen som tar inn blokken i Norge... Blir vanligvis så dyrt å bestille fra utlandet. 80 EUR + frakt + moms blir vel fort veldig dyrt(?) Endret 11. mars 2007 av sablabra Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 dnbnor.no valutakalkolator sier at 80 EUR=653,51 NOK*25/100=163. Altså 816KR uten frakt. Frakt kommer vel toppen på 200KR. Dvs 1000KR for en vannblokk, noe som er nokså dyrt ja. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hørte eit eller anna plass om det blei litt billegare å bestille rett frå EK... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Hørte eit eller anna plass om det blei litt billegare å bestille rett frå EK... 8127184[/snapback] Koster 81 EUR fra ekwaterblocks.com, så blir jo fortsatt veldig dyrt... Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg har 8800GTX blokken fra aquacomputer og må si jeg er veldig fornøyd med den. Jeg kjøpte den fra microplex, men ser at de er utsolgt for den nå. Du kan jo alltids kjøpe den fra vcore.dk, de har den inne på lager til 649DK. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 MCW60-R Blister pack funker sikkert topp den pluss 13 MCW13 ramsinks (tror det heter det) og noe til voltregulatorene bak på kortet .... Ellers har jeg iværtfall hørt om en som bestilte den fra EK og han fikk den inn i landet uten moms avgifter uten å spørre om å få verdien satt ned på selve pakken. Men de er utsolgt nå da Skal selv bestille den blokka fra EK når den kommer på lager og jeg for penger eller har de jo GTS blokka inne nå og den er helt lik utenom bak stykke til voltregulatorene da Ellers har DD kommet med nye heldekkene blokker til GTS og GTX ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå