Mr.Fosli Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Har en patetisk 60gb hdd på macbooken jeg ønsker å bytte ut med noe større. Trenger ikke raskere enn 5400rpm, men må vertfall ha 120gb på disken. Jeg er ikke veldig kritisk til støy, men strømforbruk og ytelse synes jeg er viktige faktorer i valg av hdd til laptop. Har dere noen personlige favoritter innenfor 2,5" størrelsen? Tror min macbook har en Seagate hdd, ifølge systemprofilen har jeg hdd modell ST96812AS. På forhånd takk Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hvis jeg måtte ha kjøpt en disk til macbook, så hadde det blitt denne. Jeg anbefaler deg likevel å kjøpe en ekstern disk, hvis du fyller opp 60 GB, så er det ikke langt opp til 120. Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Har en ekstern en på 250gb fra før av, trenger mer plass til programmer, musikk og lignende. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 En 160Gb for billig penge: https://prisguiden.no/product.php?productId=45321 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå