Jonhoo Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Heisann folkens Skal sette opp en HTPC med Windows Vista (Home Premium) for første gang, og lurer litt på komponentene jeg skal kjøpe.. Det store målet er å kun ha én fjernkontroll til DVD, Forsterker, TV og Dekoder.. Vi har digital-TV fra Get, og jeg fant ut at eneste måte å slippe å bruke Get fjernkontrollen er ved å bruke IR-Blaster som emulerer tastetrykk ved hjelp av en IR sender (Så vidt jeg har fått med meg).. Noen som kjenner noe til dette? Jeg har satt sammen det vedlagte oppsettet hos netshop, som jeg egentlig er ganske fornøyd med, men vil gjerne høre kommentarer fra folk som har gjort dette før ^^ Én av grunnene til at jeg har valgt PVR 150 kortet er at det følger med en IR-Blaster Håper på svar Jon Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Ingen her som har noen kommentarer? Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Ville valgt en core 2 duo cpu , tror ikke du vil angre på det. Ellers ser det jo greit ut. Er jo søndags morning og sikkert ikke rette tid for å håpe på alt for mange svar nå . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå