Thewiz Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hei! Jeg vurderer å kjøpe meg en Katana, og i den sammenheng, lurer jeg litt på om man trenger en våpentilatelse? Jeg tenkte å kjøpe den fra QXL, hvor auksjonen opplyser om 18-års aldersgrense for kjøp. mvh. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Har ikke hørt om at man trenger noen spesiell tillatelse for å eie det nei, men det er 18-årsgrense for kjøp av det. Noen får rette på meg om jeg tar helt feil nå. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Du må ha sertifikat fra Japan for å eie/kjøpe skarpslipt Katana... Ellers tror jeg ikke det er noen aldersgrense (Katana'en må selvfølgelig være sløvt/uskarpt. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Du må ha sertifikat fra Japan for å eie/kjøpe skarpslipt Katana... Ellers tror jeg ikke det er noen aldersgrense (Katana'en må selvfølgelig være sløvt/uskarpt. 8125761[/snapback] Virkelig? Hvor har du hørt det fra?... Og hvor står det? Endret 11. mars 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 For noen år siden da kompisen min var rundt 15-16år brukte han visa kortet til moren og bestilte en Katana for rundt 1000kr. Husker ikke hvilken nettside, men alt gikk som det skulle. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Kjøpte meg nettopp sverd selv, og det er lov. Brukte mamma sitt navn og kort da jeg bestilte, med lov, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Oki, var litt redd om jeg tilfeligvis skulle få spørsmål om noe sånt en gang. Men da er det klarert ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå