Otte Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Har satt isammen en Htpc av "reste-utstyr" som er blitt til overs. Når jeg endelig hadde fått tid til å sette isammen maskinen så viste det seg at skjermkortet var delvis defekt. "Mønster" over hele skjermen som la seg over skjermbildet som en tåke. Så nå må jeg ha et nytt. Maskinen er satt opp med følgende deler: Asus P5B-WM Intel Pentium 650 Corsair XMS2 Pro 4x512MB Hitachi 250 GB Benq DW1655 Mist 500W Avkjølt med Aqua-Computer vannpumpe, kjøleblokker og 240mm radiator. Alt "trøkka" ned i et letter modifisert Cooler Master ATC-620C-SX1. Nå trenger jeg et skjermkort som vil fungere bra til dette oppsettet og helst fungere i fremtiden hvis jeg skulle oppgradere videre. Skal bruke HDMI-inngangen på tv'en. Har ikke satt noen prisgrense, men hadde håpet på å holde meg innenfor rimelighetens grenser. Helst ikke over kr 1500,-, men kan strekke meg til kr 2000,- Hvis det finnes billigere alternativ er dette selvfølgelig bra. Mvh Otte Endret 10. mars 2007 av Otte Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 low profile kort med hdmi, og mulighet å spille med https://prisguiden.no/product.php?productId=42368 Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Ville heller godt for dette jeg: https://prisguiden.no/product.php?productId=48541 Lenke til kommentar
Otte Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Er dette et godt altenativ til de overstående, Asus GeForce 7600GT 256MB GDDR3, PCI-Express,Tv-Out/DVI-I/HDMI/HDCP-ready , eller finnes det bedre? F. eks Asus GeForce 7950GT 512MB GDDR3, HDCP, PCI-Express, 2xDVI-I, Tv-Out, Retail Men vil det være nødvendig med oppsettt mitt? Kan hende at jeg vil oppgradere til Core Duo etter hvert. Mvh Otte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå