sindre101 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 karaktersnittet på service og samferdsel? er d noen som vet va man må ha ... har hørt at det sånn circa 3,3 sjenerelt over hele norge... stemmer dette? fint viss jeg får svar Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Du skal jobbe ekstremt lite vis du ikke kommer inn på service og samferdsel. Du kommer inn uansett, har ikke hørt om NOEN som ikke har kommet inn der Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Nesten alle i klassen min hadde det som andrevalg og kom inn, og det sier litt. Jeg hadde snitt på ca 3 i fjor, nå ligger det på 4.4 Lenke til kommentar
sindre101 Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 [ja, men hva snitt må man? er det noen som vet? skriv.... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Tror ikke de kikker på karakterene jeg ... Tror ikke du trenger stort mer enn 2. xD Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hvis det av en eller annen merkelig grunn skulle være veldig mange søkere, øker nok snittet litt, med mindre alle har 2 i snitt. Det er vanskelig å si hva man må ha i snitt for å komme inn, ettersom det varierer. Uansett, som sagt før, det skal normalt ikke være noe problem å komme inn. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Snittet varierer fra skole til skole selvfølgelig. Jeg vet om folk som ikke har kommet inn på den skole de vil på SS. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 På min skole tror jeg det holder med 1,2 i snitt for å komme inn på Service og Samferdsel. Skulle ønske jeg hadde en klar kilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå