Gå til innhold

Prøvde å nedgradere PSP nå kaputt

balder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å kunne bruke homebrew. Grunnen til at det er så mange forskjellige versjoner, er at Sony lanserer i bøtter og spann, for å tette bug og hull, som vi homebrew gutta benytter oss av.

Derfor, som oftest fungerer ikke homebrew med den aller nyeste firmwaren, da det ikke har blitt funnet noen hull til den enda.

Firmware versjon 1.5, er den som fungerer best til homebrew, og er liksom "homebrew-versjonen"

Det er innviklet.. Det er det... Selv var jeg ganske frempå på dette området, men nå er det kommet så mange forskjellige versjoner at jeg har falt helt av...

Lenke til kommentar
Hyggelig å se at det løste seg til slutt!

8136139[/snapback]

jepp, men no har eg oppgradert til 3.10 OE. Har du peiling på kor spillene skal ligge. ISO eller ein annan plass?

8136220[/snapback]

Hvilke spill? "backup" eller homebrew?

8136340[/snapback]

Backup av mine spill. Er litt redd for at småen skal øydelegg orginalen

Lenke til kommentar

No har eg prøvd diverse ISO backup spill og dei virker ikkje. Er alle spill kompatibel med 3.10 OE. Er det nok meir som må innstille. Når eg velger f.eks eit spill i ISO så reesetter maskinen seg og den begynner å loade inn spillet. Skjermen er alltid svart og ingenting skjer.

Har det nok med at dette er ein orginal 2.5 som er nedgradert til 1.5 og opptil 3.10 OE?

Lenke til kommentar
No har eg prøvd diverse ISO backup spill og dei virker ikkje. Er alle spill kompatibel med 3.10 OE. Er det nok meir som må innstille. Når eg velger f.eks eit spill i ISO så reesetter maskinen seg og den begynner å loade inn spillet. Skjermen er alltid svart og ingenting skjer.

Har det nok med at dette er ein orginal 2.5 som er nedgradert til 1.5 og opptil 3.10 OE?

8136876[/snapback]

Du må ha en umd disk i. Eller så kan du gå inn i recovery menyen og sette på no umd mode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...