Gå til innhold

Prøvde å nedgradere PSP nå kaputt

balder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tok du alle forhåndsregler og sjekket hvilke versjon du hadde osv før du downgradet. Og gjordet du det som det stod i "oppskriften" jeg har aldri opplevd de selv. Alt pleier å gå ganske smooth. men du kan bare være veldig uheldig.  :(

8125865[/snapback]

Hadde denne 303 verisjonen og skulle ned til 1.50 igjen. Da eg startet spillet GTA og savefilen så vart alt svart og det stoppet opp. Da eg ventet lita stund og reesettet PSP'en igjen så var alt svart. Eg ser at det er bevegelse i loading lyset når eg starter PSP'en, men det er alt.

Lenke til kommentar

Tror det skal gå ann å fikse brickede psp'er, men er ikke sikker på fremgangsmåten. Kan hende det er forskjellig etter hva som er årsaken også.

Men husker noen laget et easyinstall program for 3.02B eller noe og den bricket hvist en del psp'er. Ble senere sluppet et program som fikk liv i de igjen.

Annet enn det vet jeg desverre ikke

Lenke til kommentar
Tror det skal gå ann å fikse brickede psp'er, men er ikke sikker på fremgangsmåten. Kan hende det er forskjellig etter hva som er årsaken også.

Men husker noen laget et easyinstall program for 3.02B eller noe og den bricket hvist en del psp'er. Ble senere sluppet et program som fikk liv i de igjen.

Annet enn det vet jeg desverre ikke

8128391[/snapback]

Kva er det første PSP'en gjør når den starter opp? Er det denne Eboot filen som først blir kjørt?

Lenke til kommentar
Jeg kan gjøre det, men det blir ikke før tirsdag i påskeferien. ;)

8129987[/snapback]

:dribble: Kan du det! Står det noko serinr på den kviteringen som kan spore den mot bare din PSP? Eg har sett litt forskjellige kviteringer. Nokon står det bare kva ein har kjøpt f.eks PSP og da kan eg bruke den på alle PSP som er kjøpt. Andre står det serienr osv. og da blir det verre.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min på Lefdal i fjor, kvitteringen min ligger på hybelen min 12 mil unna, så jeg har liksom ingen mulighet til å se hva som står på den.

Men det er ikke noe problem når jeg først kommer meg dit nei, men hvordan skal du kunne skrive ut kvitteringen? Husk at de er skrevet ut på tynt ark.

Hvis du bor i Trondheim kan du gjerne få låne kvitteringen min. :)

Lenke til kommentar

Hei!

Takk for det, men no har eg løyst saken og her er løysingen? Tru det eller ei!

http://www.pspnett.com/guider.php?subactio...t_from=&ucat=2&

No set eg å speler Ratchen & Clank og er veldig glad. Veit du korleis eg skal få det siste Burnout spillet til å virke. Er det ein fordel å oppgradere til 3.10 OE? Vil spill som kjøres på firmaware 2.82, 2.70 virke på denne. Må eg ha ein DEVhook i tillegg. Er litt skeptisk no da eg har fått ned igjen til 1.50.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...