scarface15 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Vurderer å mekke en papprussebil til russetoget, drevet av sykkel. Men da trenger jeg forholdsvis store flak med papp (veier lite)... Noen ide om hvor jeg kan skaffe det? Er bare en ide in the making foreløpig, men har noen ideer. Da en 3hjulsdrevet vansykkel tilhenger det bygges ut på, og mest sannsynlig cab på "førersetet", slik at syklisten ser hvor han sykler ^^ Et sete baki er en mulighet, får se an om jeg får tak i en tralle, eventuelt gidder å lage en tralle som grunnplattform baki, og hiver i litt plexiglass for passasjeren (men det er heller tvilsomt ) Endret 10. mars 2007 av scarface15 Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Høyr med bedrifter om dei har nokon STOR esker til deg Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Hehe, blir nok tungt å sykle med en baki, men morsomt fordet.. plexi får man alltids tak i fra en vindusmaker.. Blir nok ikke noe ordentlig gulv, heller en lett ramme av tynne planker.. vekt tenkes på hvis noen har ideer om festegreia mellom sykkeln og tralla, please let me know Vet at det må være noe fast ihvertfall, kan f.eks ikke bruke tau, da fyker jo greia inn i hjula når jeg bremser ;d edit: blir selvfølgelig soltak for passasjeren ;d vanngevær er et must ^^ Endret 10. mars 2007 av scarface15 Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 hm.. kom på en annen ide, som en lettere motsetning til tralla... *host*handlevogn*host* Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Haha, dæven, papprussebiler og seigmannpizzaer. Lørdagskvelden gjør tydeligvis visse brukere ekstra kreative her. :!: Dette prosjektet må du fortelle mer om, og komme opp med en worklog etterhvert hvis det blir noe ut av det. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Bilder skal bli etter hvert som jeg kommer i gang ;d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå