Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem løst, ødelagt minnebrikke...

Anbefalte innlegg

8127841[/snapback]

Nei antageligvis ikke. Det er nok blitt en feil på windows installasjonen.

Dersom du ikke får spørsmål om å "starte fra cd" under oppstart av pc'en må du nok stille inn "boot order" i BIOS'en slik at pc'en sjekker cd-rom før den booter fra harddisken.

8127841[/snapback]

Nå har det seg slik at BIOS ikke sier meg noen ting, hvordan "når" jeg dette? for den stopper jo på disse feilmeldingene :hmm: og hvor stilles dette med booot order inn ? Hele denne episoden er til å grine av.. :cry:

Axl F

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TwinMOS DDR2 PC5300 512Mb (ødelagt)

Hvilken del av PCen er dette? :S

Dere har desverre å gjørmed en som er meget dårlig i data, ihvertfall når det gjelder slik at jeg er stuck i et bilde hvor jeg har prøvd alle valg...

Axl F

Lenke til kommentar
TwinMOS DDR2 PC5300 512Mb (ødelagt)

Hvilken del av PCen er dette? :S

Dere har desverre å gjørmed en som er meget dårlig i data, ihvertfall når det gjelder slik at jeg er stuck i et bilde hvor jeg har prøvd alle valg...

Axl F

8127900[/snapback]

Det er en minnebrikke

Lenke til kommentar
ahaa... da skjønner jeg jan-I, var litt teit hvis det var retta mot meg :p

jeg skjønte ikke at det var et problem at folk tror det ulovlig, for det er det jo ike...

Axl F

8127847[/snapback]

Det var jeg som antydet warez, beklager, men når du bruker disse :whistle: , kan det legge opp til spekulasjoner :) Nå nevnte ikke du hvor du lastet ned programmet og det kan fortsatt være en kilde til tanker om virus etc...

Lenke til kommentar

Beklager misforståelsen, :whistle: kom fordi jeg er vant til at det går feil med nedlastning, men det var noen år siden og jeg brukte helt feil fremgangs måte, nå fikk jeg anbefalingen fra spillforumet her, og så ikke neon som hadde hatt noe problem...

Axl F

Edit: dette med minnebrikken, det er her ting ligger, (fader, jeg ser minne hull i datakunskap.) så hvis den er ødlaget er det ingen hjelp med gjennoppreting?

Så jeg bør i det heletatt skaffe en "expert" en som jobber med dette, sånne som kommer hvis du har en garanti ordning?

Endret av Axl91
Lenke til kommentar

HAr kommet en del enger, sitter med automatisk gjennopprtettoing da dette kommer opp, blå skjer med teksten :

stop: c000021 unknowns hard error

\systemRoot\System32ntdll.dll

noe å si på det?

Axl F

Lenke til kommentar

Hvis det er en RAM-defekt så hjelper det nok ikke med reinstallering. Jeg vet ikke hvor mange minnebrikker du har i pc'n, men har du to, kan du jo ta ut den ene og sjekke om det blir bedre. Hvis ikke tar du ut den andre og setter i den du tok ut først og sjekker igjen. Det finnes også program som kan sjekke om du har minnefeil.

Lenke til kommentar
Hvis det er en RAM-defekt så hjelper det nok ikke med reinstallering. Jeg vet ikke hvor mange minnebrikker du har i pc'n, men har du to, kan du jo ta ut den ene og sjekke om det blir bedre. Hvis ikke tar du ut den andre og setter i den du tok ut først og sjekker igjen. Det finnes også program som kan sjekke om du har minnefeil.

8129171[/snapback]

har gjort det nå, men det funker ikke...

kan det være hardisken som har kræsja ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...