vegge Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Har tenkt å kjøpe et par hodetelefoner som gave til noen til jul. De hun(!) har nå er ødelagte, dekker ikke hele ørene - faktisk er de så vonde at hun heller spiller høy musikk via høyttalerne. Dette er uakseptabelt Dama driver jo med videoredigering også og trenger noe på ørene! Budsjettet er lavt og med mindre jeg kan få bedre høretelefoner fra Internett innen jul, så er alternativene disse: KOSS UR20 398,- Sony MDR-CD280 350,- Det er ikke aktuelt å gå opp i pris! Jeg har selv et par hodetelefoner av Sony og de er greie de. Kostet meg vel 450 penger.. Det er kanskje tåpelig å be om deres synspunkter, men jeg liker å få litt hjelp. Hvilke av disse to vil dere anbefale? I tillegg til lydkvalitet og passform, så bør nok utseende tas med i betraktning. Jenter.. Men som sagt, har dere andre alternativ i samme prisklasse på lager, så kom med dem. Overnevnte hodetelefoner finnes derimot i min lille hjemby! Jeg er åpen for alt, bare det kan skaffes før jul..! :smile: Lenke til kommentar
kvest Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Har selv Sony MDR-CD280, og de er helt supre synes jeg. Gode å ha på og god lyd. Utseende er vel litt individuelt, samme med hvor gode de er å ha på, men jeg har hvertfall ikke noe å klage på. Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Gå for Sony, KOSS UR-20 dekker jo ikke bare ørene, men også halve ansiktet. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Hehe, Bruce, genial post av deg. Familien i sofaen lurte på hva jeg lo av.. :smile: Ser også at KOSS er "større" enn Sony, men har hørt så mye bra om KOSS i andre tråder.. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Aner ingenting om den KOSS høretelfonen, men jeg er strålende fornøyd med Sony sin. Spiller høyt, god lyd, flott bass og meget behagelige å ha på. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Koss hvis du er ute etter kraftfull bass! Sony om du liker krystallklar diskant og fyldig, men ikke overdøvende bass! Gå for Sony, hvis du da ikke har et meget bra lydkort fra før! Lenke til kommentar
sof Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Jeg har UR20, liker dem meget godt. Men, ja, de er store. Bra jeg har så stort hode :smile: sof Lenke til kommentar
vegge Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 Nei du, den aktuelle maskinen har ikke annet det billigste lydkortet fra Creative.. Foreløpig heller jeg mot Sony. Trodde det var flere som ville anbefale KOSS.. Men det er kanskje andre modeller som har fått så mye skryt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå