Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Breibandsruter til 25 Mbps ADSL2+


Anbefalte innlegg

Min ZyXEL Prestige 660H-T3 når ca. 20 Mbps inn og 1,3 Mbps ut.

Problemet er at CPU-load når 100% ved nedlasting (f.eks. frå ftp eller http).

Eg er villig til å tru at dette skuldast NAT, og tenkte å prøva ut eit alternativt produkt.

 

Målet med posten er å få tips til produkt som bør prøvast ut.

 

Det kan anten vera ein rein breibandsruter (då tenkte eg å setja 660en i bridge, som sjølvsagt gjev langt logare CPU-load), eller det kan vera eit ADSL-modem med hakket kraftigare ruter-del.

 

Forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lekkert!

Det der gjor jo valget lett..

 

DIR 655 frå kr. 1 276,- er best, kanskje litt dyr, men så vidt eg kunne sjå var det ikkje mykje å spara på modellane lenger ned på lista (og over ca. 20 Mbps).

 

Takk for hjelp til å peika ut den beste trådlause breibandsruteren :-)

Lenke til kommentar
Lekkert!

Det der gjor jo valget lett..

 

DIR 655 frå kr. 1 276,- er best, kanskje litt dyr, men så vidt eg kunne sjå var det ikkje mykje å spara på modellane lenger ned på lista (og over ca. 20 Mbps).

 

Takk for hjelp til å peika ut den beste trådlause breibandsruteren :-)

8183339[/snapback]

 

Mange andre modeller, som er mye dyrere, men dårligere :thumbup:

Lenke til kommentar

Ein Pentium-PC med to 100 Mbps-nettverkskort vil nok ha ein langt høgare yteevne enn mindre rutere i fem tusenkronersklassen. Cisco 870 kan f.eks. ha ein throughput rundt 80 mbps, men ikkje når den NATer. Det krev mykje CPU å opna kvar pakke for å bytta ut source- og destination-IP. Her vil ein PC kunne ha langt meir krefter å rutta med.

 

PC-løysinga er klart best når du i tillegg vil eksperimentera og lera.

Sjansen for at disk eller PSU tar kveld, er nok større med ein godt brukt PC enn ein ny breibandsruter.

 

Her blir det alltid ei vurdering kvar enkelt må ta.

 

Breibandsruteren vil nok ha høgast oppetid av dei to løysingane.

Lenke til kommentar

Har du kun 100Mbps nettverkskort er du dømt til mindre through put enn denne D-linken vedkommende valgte.

 

Det som er med er med routere er at de er designet for å route i hardware, mens for en PC blir dette en oppgave som må kjøres i software.

Er i utgangspunktet litt skeptisk til at en får bra ytelse med en PC, men jeg har ikke testet selv eller sett tester på nett så da er det best å ikke påstå noe :blush:

 

Du har vel ikke linker til noen througput tester.

Lenke til kommentar

Flytting av nettverkspakker er ikke en oppgave som krever spesialisert hardware i samme grad som f.eks. grafikk og lyd, og det er ingenting som tilsier at en x86-prosessor skulle løse denne oppgaven dårlig. Brikkesettene på nettverkskort i mellomklasserutere skiller seg heller ikke nevneverdig fra de du får til PCer.

Lenke til kommentar

Ein ruter med gigabitportar har ikkje kapasitet til å NATa 1 000 Mbps med trafikk. Den har nok ikkje kapasitet til å NATa opp mot 100 Mbps ein gong, når talet på sesjonar/tilkoplingar går opp pga. fildeling, etc.

 

ZyXEL Prestige 660H-T3 som eg har no, når raskt 100% CPU-load, når bittorrent er aktiv. Då spelar 1 Gbps-portar litan rolle mot f.eks. 100 Mbps-portar.

 

Frå lenka du posta:

Recently , i buy a linksys router , it performance is too....bad !

i have no $$$ to buy a cisco , so i thinking to make a Linux router with a old P-III 700 /w 256M RAM , i don't know the performance of this , P2P like BT , e2k , over 10,000 port open concurrent , can the p-iii reach the 100Mbps performance ?

 

With 256 MB of RAM you should be able to sustain a bit over 16,000 simultaneous connections by default

 

Lurer på kor mykje minne ein DIR 655 har, samt kva type CPU som står i den boksen der...

Lenke til kommentar
Hva er det beste linux router os`et?

8209125[/snapback]

 

En Linux-guru vil nok råde deg til å velge en liten linuxdistro og sette opp iptables/dhcp/dns etc. selv. Dette gir maksimal konfigurerbarhet. Hvis du har liten erfaring med denslags, kan du prøve Smoothwall eller m0n0wall. Den sistnevnte er bsd-basert, lettkonfigurerbar, og jeg brukte denne selv i et par år uten å boote (utenom ved strømbrudd).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...