sailave Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Hei, Vi har en pokkers maskin i nettverket som har WinME. Problemet ligger i at ME maskinen ikke greier å koble til noen nettverksstasjoner på Win2000 serveren. Får bare nettverksstasjon ikke tilgjengelig. Tilgang nektet. Maskinen er satt opp med bruker på server og pålogget domenet med denne. Påloggingen mot dette domenet går helt greit. Katalogen som er delt ut på server har blitt tillagt denne brukeren. Det som er "rart" er at når jeg logger meg på maskinen med administrator tilgang, da får jeg tilgang. Skjønner ikke helt hva som er gærnt, så vist noen kunne ha gitt meg en pekepinn på hva dette skyldes, ville det ha vært helt toppers...!:o) Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Me er helt håpløst i nettverk. Er det helt nødvendig for dere å ha ME? Ville annbefalt å oppgradere til 2000. Lenke til kommentar
sailave Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Oki! Tror vi får prøve det, men win2k bruker sinnsykt med systemressurser så jeg er igrunn ikke lysten til å bruke penger på å oppgradere en bærbar kjafsemaskin... Det som var rart her var at administratoren får tilgang men ikke bruker.. Så det hadde vært veldig fint om bruker fikk denne tilgangen også...Men nnnneiiida.... HAT WINME!!!!!!!!!!!!! Takker for svaret iallefall!!:o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå