Teodorull Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Det hele startet med at Dimanche, Teodorull og Firetrucken følte en brennende rumling i magen. Da fikk vi kollektivt en lys idè - la oss lage seigemannpizza! Som sagt så gjort. Rett bort på Kiwi for å skaffe de nødvendige ingrediensene. Handleliste: 1 stk standard grandis 1 stk pose med laban seigemenn Det hele startet ganske greit - det var ganske enkelt å fordele en hel pose med seigemenn utover en sliten grandis. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Deretter var det bare å putte den elegant inn i ovnen. Først etter fem minutter tok firetrucken en liten titt gjennom steikeovnsvinduet. Han pirket så Teodorull på ryggen - Eh, det drypper litt i overkant fra pizzaen, og det syder salig i bunnen. Teodorullen rykker til. I et byks er pizzaen ut av ovnen, men i et nytt byks er den inne igjen. Det var så vidt at ikke det nye teppet ble farget med seigemannsessens av alle regnbuens farger. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Etter at en håndduk ble fremtryllet kom imidlertid seigepizzaen seg ut fra ovnen. Så måtte den hvile en times tid, mens diverse oppryddning var igangsatt. Teodorull grep en ostehøvel og gikk i gang med ostehøvel på den boblende seigemannmassen i bunnen av ovnen. Etter litt prøving og feiling, pluss en halv flaske super-zalo, var imidlertid første del av ryddeprosessen unnagjort. EDIT: Smakingen er nå unnagjort, og her følger våre gastronomiske vurderinger: Dimanche: Pizzaen var noe seig og klissete i konsistensen. Likevel en klar 4'rer. Grunnen til dette er at det er en klar dessertpizza, som spesielt de minste vil sette pris på. NB: Max et stykke av gangen. Mer vil nok medføre uante plager. Firetrucken: Etter å ha spist litt over et halvt stykke sitter jeg igjen med en litt uggen og kvalm følelse i kroppen. Pizzaen er ekstremt klissete og BØR spises med kniv og gaffel. Altfor søt for min del, men for folk som liker det søte, vil den muligens slå godt ann. 4- fra meg. Teodorull: STRYK så det holder! Jeg klarer desverre ikke å skrive mer da jeg må løpe til dassen for å spy. Alle tre er likevel enige om at dette blir en klar nachspielfavoritt i tiden fremover. Resten skal forøvrig fortæres til frokost i morgen, når geleen igjen er størknet. Her er forresten sangen den meget generøse Latterkongen lagde til oss. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor (Melodi: Lørdagspizza) Respekt for Grandiosa Har’u hørt, har’u sett, har’u sjekka det siste Endelig uflaks for deg D’er bare vegetarianere som lar seg friste Av no’ du fort blir lei av Ingen under – hverken før eller lenge siden Hvem kan takke ja. Det er tvil om hva som ruler for tiden, ja Vi snakker Seigmanspizza Vi snakker ekte faenskap Vi snakker om total ufullkommenhet Digg med ekte seigmenn For de små og de mindre og bortskjemte kidsa Åtte poser seigman pakker Grandiosa Seigmanspizza Seigmanspizza Vi snakker ekte faenskap Vi snakker Seigmanspizza Vi snakker om total uavhengighet Jeg sløser tia for tia Midda’n i hånda før’u får spydd Nå er’e weekend uka og hælja Med Grandiosa Seigmanpizza Jeg får spysmak i kjeften når jeg tenker på smaken Det gjør jeg dagen lang Uten 2-3 i fryser’n føler jeg meg bra Best å kaste alle Ja, nå endelig har’e blitt fjerna fra meny Fór av siste rang Det er bare én konge i denna byen, ja Vi snakker Seigmanspizza Vi snakker ekte faenskap Vi snakker om total ufullkommenhet Digg med ekte seigmenn For de små og de mindre og bortskjemte kidsa Åtte poser seigman pakker Grandiosa Seigmanspizza Seigmannspizza Vi snakker ekte faenskap Vi snakker seigmannpizza Vi snakker om total uavhengighet Jeg sløser tia for tia Midda’n i hånda før’u får spydd Nå er’e weekend uka og hælja Med Grandiosa Seigmanspizza Enda flere oppdateringer kommer. Endret 18. mars 2007 av Teodorull 1 Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Genialt!! Det der må være noe av det kvalmeste jeg har sett på lenge. Dere skal vel prøvesmake, vel? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 aiaiai, grandiosa med geledekket topp... :!: Det må du fortelle hvordan smaker! Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Genialt!! Det der må være noe av det kvalmeste jeg har sett på lenge. Dere skal vel prøvesmake, vel? 8124794[/snapback] Prøvesmaking kommer snart. Må bare varme pizzen opp. (Les: stålsette oss.) Lenke til kommentar
torslo Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 lenge til update? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Skikkelig kreativt! Gleder meg til å lese om hvordan det smaker. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 MORDERE! Men skal bli moro å høre hvordan det smaker. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Det siste bildet der må være noe av det ekleste jeg har sett siden Kongeparken 2002 ... EDIT: Det tør antydes at jeg er smått nysgjerrig på hvordan dette smaker ... Endret 10. mars 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Sang og dans vurderes. Edit: Den varmes opp atm. Edit 2: Da var smakingen unnagjort. (Les første post.) Endret 10. mars 2007 av Teodorull Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Hverken så eller hørtes ikke akkurat så godt ut. Flott prosjekt forresten! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 vart serriøst kvalm jeg... Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Dette må være dagens gullkorn. Ler så jeg griner! :!: Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Hva kan jeg si? Det er hvertfall tydelig at brukerene på diskusjon.no har meget god fantasi. Videre må jeg si workloggen var god og fortalte framgangen meget bra! Alt i alt en veldig fin worklog! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 haha så genialt. prøv sjokolade neste gang da Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Haha, vi gleder oss til tv-reklamen kommer. :!: Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 haha så genialt. prøv sjokolade neste gang da 8125432[/snapback] Og appelsin. Og Ahlgrens Biler. Og Ahlgrens Sjokolade Biler. Og... Nugatti. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Har laget sang til dere! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor (Melodi: Lørdagspizza) Respekt for Grandiosa Har’u hørt, har’u sett, har’u sjekka det siste Endelig uflaks for deg D’er bare vegetarianere som lar seg friste Av no’ du fort blir lei av Ingen under – hverken før eller lenge siden Hvem kan takke ja. Det er tvil om hva som ruler for tiden, ja Vi snakker Seigmanspizza Vi snakker ekte faenskap Vi snakker om total ufullkommenhet Digg med ekte seigmenn For de små og de mindre og bortskjemte kidsa Åtte poser seigman pakker Grandiosa Seigmanspizza Seigmanspizza Vi snakker ekte faenskap Vi snakker Seigmanspizza Vi snakker om total uavhengighet Jeg sløser tia for tia Midda’n i hånda før’u får spydd Nå er’e weekend uka og hælja Med Grandiosa Seigmanpizza Jeg får spysmak i kjeften når jeg tenker på smaken Det gjør jeg dagen lang Uten 2-3 i fryser’n føler jeg meg bra Best å kaste alle Ja, nå endelig har’e blitt fjerna fra meny Fór av siste rang Det er bare én konge i denna byen, ja Vi snakker Seigmanspizza Vi snakker ekte faenskap Vi snakker om total ufullkommenhet Digg med ekte seigmenn For de små og de mindre og bortskjemte kidsa Åtte poser seigman pakker Grandiosa Seigmanspizza Seigmannspizza Vi snakker ekte faenskap Vi snakker seigmannpizza Vi snakker om total uavhengighet Jeg sløser tia for tia Midda’n i hånda før’u får spydd Nå er’e weekend uka og hælja Med Grandiosa Seigmanspizza Endret 18. mars 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 haha så genialt. prøv sjokolade neste gang da 8125432[/snapback] Og appelsin. Og Ahlgrens Biler. Og Ahlgrens Sjokolade Biler. Og... Nugatti. 8125551[/snapback] Hva med Ahlgrens Appelsinsjokolade biler? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) haha så genialt. prøv sjokolade neste gang da 8125432[/snapback] Og appelsin. Og Ahlgrens Biler. Og Ahlgrens Sjokolade Biler. Og... Nugatti. 8125551[/snapback] Hva med Ahlgrens Appelsinsjokolade biler? 8125622[/snapback] Finnes det? btw. Sang Endret 10. mars 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Herlig sang! Tusen hjertelig takk Hvis noen andre skulle prøve å lage en lignende pizza er det bare å gi beskjed! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå