crim Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Vifta mi bråker noe jevlig så nå må jeg kjøpe meg ny vifte. men det jeg lurte på er om jeg skal bare ha den orginale kjøleribba og kjøpe meg en vifte, eller om jeg skal kjøpe nytt hele pakka? har en papst vifte som passer, men vet ikke hvor bra den vil kjøle. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det er bare å bruke papst viften. Til Socket A kan du ikke bruke dei beste kjølerene fordi CPU er plassert utpå kanten av HK og en de beste Zalman kjølerene eller Big Thypoon vil ikke passe pga strømforsyningen kommer i veien. Det finnes untak hvis man har et kabinett som har mere plass mellom HK og strømforsyning. Du kan også bruke vifte kontroll til å stille ned farten på viften , det er ikke sikkert du må stille så mye ned for at det skal bli stille nok. Lykke til. Lenke til kommentar
crim Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Det er bare å bruke papst viften.Til Socket A kan du ikke bruke dei beste kjølerene fordi CPU er plassert utpå kanten av HK og en de beste Zalman kjølerene eller Big Thypoon vil ikke passe pga strømforsyningen kommer i veien. Det finnes untak hvis man har et kabinett som har mere plass mellom HK og strømforsyning. Du kan også bruke vifte kontroll til å stille ned farten på viften , det er ikke sikkert du må stille så mye ned for at det skal bli stille nok. Lykke til. 8153729[/snapback] viste seg att papst vifta ikke passa alikevell så bør jeg kjøpe vifte med ribbe eller bare ei god vifte? lure på disse to : 1 eller 2 Endret 24. mars 2007 av crim Lenke til kommentar
Paull Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Har selv alternativ 1 ovenfor, og har ikke noe å utsette på den. Kjører den på en Athlon XP 1733MHz@2000MHz, stabilt som fjell Lenke til kommentar
crim Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) passer en scythe samurai til socket A? har bestilt en zalman vifte før der det sto att den passa, men det gjore den ikke så må bare forsikre meg. det er vell noen som vet det? må bestille ikveld Endret 30. mars 2007 av crim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå