Zeph Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Banan: Den smaker faktisk best da den er gul med noen flekker på skallet. 8426387[/snapback] Ikkje enig. Ei banan smakar best når den er knall gul med god konsistens. Jeg har aldri likt banan noe særlig. Eller, om de er grønne, da kan det funke. :!: 8426396[/snapback] Grønne bananer smakar ikkje banan, dei skal være heillt gule, fullmodne, på grensa til å få flekkar, men vil ikkje påstå at dei blir betre når flekkane kjem, då blir dei litt slappe i fisken. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 En må jo spise dem når det begynner å komme brunt på dem.. Det er da det er mye proteiner 8426413[/snapback] Det er uansett lite proteiner i bananer. Hvor har du det fra at det er mer proteiner når de er brune? Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Huske kje. Det var vertfall et eller annet om at dei var mye sunnere eller noe sånn når dei va brune.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Huske kje. Det var vertfall et eller annet om at dei var mye sunnere eller noe sånn når dei va brune.. 8427641[/snapback] "As the natural ripening proceeds, the saccharine material is converted into dextrin and glucose." Lenke til kommentar
Katiie Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Jeg synes synd på meg selv som er allergisk mot nesten all frukt Endret 20. april 2007 av Katiie Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Så surt.. Det har eg faktisk aldri hørt om.. Normalt?? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Pleier å spise en liten boks med tørket frukt med litt rørsukker oppå en gang i uken på lørdagene Må spise tørket pga jeg begynner å klø av vanlig frukt. Er alergisk Smaker kjempegodt og ivertfal sunnere en godteri. Endret 21. april 2007 av DNA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå