Zeph Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 kjøpte meg tre bananer og fem stk kiwi'er her om dagen, og laget meg to knall gode Milkshakes. Er vel ikke så usunt det vel? Kiwi/Banan, melk og is 8370409[/snapback] Erstatt isen med yoghurt, så blir det enda sunnere. 8370578[/snapback] Spørs vel kva yoghurt du kjøper? Eg har høyrt at yoghurt ikkje er spesielt "sunt". Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Spørs vel kva yoghurt du kjøper? Eg har høyrt at yoghurt ikkje er spesielt "sunt".8371076[/snapback] Mye sunnere enn iskrem. Yoghurt naturell er jo et alternativ. Ellers så finnes det jo yoghurt med mindre sukker o.l. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jess jess, nå skal jeg slutte å drikke jus også. Bare vann på meg fremover. Ønsk meg lykke til folkens Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Et godt tips er også å spise før du går og handler. Da er du mett, og godteri og annen usunn snacks er ikke like fristende. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Har aldri hatt problem med å styre unna gummigodt og brus. Jus synes jeg er ganske godt, men siden jeg fikk vite at det er omtrent like usunt som brus, så har jeg kuttet det ut. Ganske grett, sparer mye penger på det . Mitt store problem er ostepop og annen fet chips, det er bare måå ha! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Mitt store problem er ostepop og annen fet chips, det er bare måå ha! 8403328[/snapback] Chips er farlig godt. Lenke til kommentar
Superior Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg greier fint å spise begge deler. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Har aldri hatt problem med å styre unna gummigodt og brus. Jus synes jeg er ganske godt, men siden jeg fikk vite at det er omtrent like usunt som brus, så har jeg kuttet det ut. Ganske grett, sparer mye penger på det .Mitt store problem er ostepop og annen fet chips, det er bare måå ha! 8403328[/snapback] Like usunt som brus du? Et glass med Appelsinjus gir deg ditt daglige inntak av c-vitaminer. C vitaminer gjør slik at jern tas lettere opp i kroppen. Jern brukes til å frakte oksygen fra longene og ut til cellene. C-vitaminer hjelper også mot infeksjoner, får sår til å gro og masse annet. Det eneste som gjør juice usunt er at det ikker er spesielt godt for tennene (hvis du pusser tennene to ganger daglig er ikke dette et problem..) og at det inneholder en del karbohydrater.(noe du ikke skal bry deg om hvis du ikke er overvektig). Så drikk juice, det er sunt! (ikke nektar, som inneholder sukker) Lenke til kommentar
QBab Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Alright, det var godt å høre. Jeg fikk nemlig vite at vitaminene i appelsin juicen ikke var noe kvalitet på. Siden de har gjennom gått en lang fabrikkprosses. I tillegg sa tannlegen at appelsinjuice er akkurat like gale for tennene som cola og annet mineralvann. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Det er jo mye godteri som er frukt da. Tenker på disse fersken godene man både får i pose og iløs vekt. Gjør samme nytte, og det er godt også ^^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Det er jo mye godteri som er frukt da. Tenker på disse fersken godene man både får i pose og iløs vekt. Gjør samme nytte, og det er godt også ^^ 8419329[/snapback] Haha, dagens. Man får jo tørket frukt da. Det er også digg, og mer godteriaktig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Nokon som har smakt mango? Det sto på pakken at det er den mest velsmakande frukten, men eg synest ikkje den var spesielt god, kasta heile greia. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Nokon som har smakt mango? Det sto på pakken at det er den mest velsmakande frukten, men eg synest ikkje den var spesielt god, kasta heile greia.8420878[/snapback] Jeg syntes heller ikke mango er noe særlig, dessverre. Den smaker ikke like godt som den ser ut. Går mest i fersken og epler hos meg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Banan, kiwi, druer, pære og ananas er mine favorittar. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Det er ikke lett å velge frukt framfor snop.. Blir av og til at eg kjøper noen bananer.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Favorittene og ikke så gode frukter jeg har prøvd er: Mango: (forutsett at den er passe moden og ikke overmoden, når den er overmoden smaker den gjæret.Når den er passe er den søt og fast i formen) Pære: Forutsatt at den er "hard" og ikke moden og myk. Banan: Den smaker faktisk best da den er gul med noen flekker på skallet. Papaya: Smaker ikke så mye, smakte bedre da man tilsatte den litt sitron Advocado, denne bomma jeg litt på ,denne skal vist brukes i salater? *hive* Eple, skjærer i båter, smaker både friskt og godt! Ananas. Goodie Granateple: Denne var veldig rar.. smakte litt på den men den var ikke helt min type frukt.. *hive* Blåbær: Hadde ikke smakt blåbær på mange år, men det er jo faktisk godt! Druer: Blåe eller grønne så er de gode da de er faste. De setter også fart på blodsukkeret noen timer. Omtalt av Demetri Martin som håpets frukt! Hvis den ene druen er dårlig så er det mange andre sjanser Kiwi: er veldig godt, men merker av og til at det klør litt i halsen min når jeg eter den? Uansett, veldig godt Jeg bruker å gjøre er å blande alt så jeg kan mikse litt så man ikke blir sittende å ete en type frukt hele tiden Endret 19. april 2007 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg har aldri likt banan noe særlig. Eller, om de er grønne, da kan det funke. :!: Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 En må jo spise dem når det begynner å komme brunt på dem.. Det er da det er mye proteiner Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Jeg har hørt at man skal spise bananen akurat litt førden er moden (gul med litt grønt på og at bananen er hard i konsistenst) Hvis bananen er moden og smaker veldig søtt så er det visst masse sukker i den.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Når den har flekker på skallet og har en fin gul farge så står det på en plakat på jobben at bananen har mest aroma og næringsinnhold. Selvsagt kundene vil ha de uten flekker så det er jo de som blir kjøpt Endret 19. april 2007 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå