Gå til innhold

Velg frukt istedet for godteri :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Frukt er godt ja, men betre enn chips blir det aldri. Sjølv et eg bananer og agurk kvar dag, men er ikkje så flink til å utforske fruktdisken, er jo meir enn epler og pærer der.

8142446[/snapback]

 

Jeg prøver sjeldent noe nytt ... er vel fordi det blir "bortkastede" penger om jeg ikke liker det. Jeg vet jeg liker både kiwi, banan og appelsin, så må vel kjøpe det også, får se i dag.

 

Spørsmål: Hvordan bør en oppbevare frukt for å bevare den lengst? Kjøleskap?

Lenke til kommentar

Oppsummering av uka: null sjokolade(sett bort fra den ene brødskiva med sjokoladepålegg på fredagsmorgenen)

 

Har spist et eple stort sett hver dag. Druer på torsdag og fredag ... mmm :dribble:

 

Ellers ble det et par glass brus gjennom uka. Irriterende at mamma ikke drikker melk. :p Ble pops i kveld ... så ... Får satse på at det blir litt mer frukt i helga enn det blir potetgull.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Hmm, burde vel kanskje begynne å spise mer frukt selv.

Til tross for at eg ikkje tåler masse frukt.

Tåler ikkje spise frukt med skall på, som eple, pære osv.

Men hvis eg skreller de, så funker det bra.

Banan, og melon går fint, for der spiser man ikkje skallet.

Hvis eg spiser fks eple, fører det til ekstrem kløe i hals.

 

Men skal prøve å bytte ut godteriet med frukt. Smart.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg er også et svakt menneske :(  men etter påska, så skal jeg virkelig leve sunt!!

 

Skal slutte med å spise etter 9 om kvelden, og skal begynne med fiberbrød igjen. kanskje med et par eple-/bananbiter på, for at di sal være lettere og spise :)

 

Me nå er det påske :dribble:

8300847[/snapback]

 

 

Hehe, ja i påska er det nok mange som unner seg noe godt :) Bare så lenge man klarer å slutte når påska er ferdig så er det jo ingen fare :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...