fffuuu manchu Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jimi Hendrix Dream Theater Monster Magnet Tenacious D Bad Religion The Black Mages Rage Against The Machine Er de jeg har å anbefale Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hva med Led Zeppelin? Kankje litt rolig? Scorpions da? 8131886[/snapback] Er du morsom nå? Led Zeppelin har de hardeste riffene i rockehistorien, og Zeppelin er mykt, mens fløtepusbandet Scorpions blir nevnt uten videre?... litt morosamt... Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg ville sjekket ut Stonegards sit debutalbum Arrows. Det er rått som fy! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Circus Maximus Pagan's Mind Opeth, sjekk ut windopain elns albume, Gamma Ray Stratovarius Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hva med Led Zeppelin? Kankje litt rolig? Scorpions da? 8131886[/snapback] Er du morsom nå? Led Zeppelin har de hardeste riffene i rockehistorien, og Zeppelin er mykt, mens fløtepusbandet Scorpions blir nevnt uten videre?... litt morosamt... 8135658[/snapback] Zeppelin har jo Stairway to Heaven og et par andre sanger, de er vel bare myke etter det jeg har hørt Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Head Control System. Med blant annet Kristoffer fra Ulver. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Skambankt El Caco Danko Jones Stonegard Turboneger Foo Fighters Trur eg kan passe bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Tusen takk folkens, har oppdatert musikk samlingen min nå og må si at jeg hører på mye mere forskjellig nå en tidlig. Godt mulig jeg ikke hadde et bredt spekter musikk tidligere, men er det virkelig noe å kommentere da? Jaja.. Tusen takk til alle som har komt med forslag God Påske! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Nå har vi to ganske like tråder om det samme emnet. Fortsett anbefaling og diskusjon av rock i denne tråden. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg