Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Heisann, jeg er på leting etter noe bra rock, hardrock (muligens metal). Men jeg har leitet gjennom alt jeg har av musikk og har funnet ut at jeg trenger en liten oppdatering. Har dere noen forslag til meg? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Kan du spesifisere hvilken sjanger? Noe ala? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 eilertsen skrev: Kan du spesifisere hvilken sjanger? Noe ala? 8124340[/snapback] Altså, har hørt litt på Metallica, Iron Maiden, Lordi, Linkin Park, (Marilyn Manson - Sweet Dreams, men det er eneste). Så med andre ord har et ganske bredt spekter. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Sitat Altså, har hørt litt på Metallica, Iron Maiden, Lordi, Linkin Park, (Marilyn Manson - Sweet Dreams, men det er eneste). Så med andre ord har et ganske bredt spekter. På listen over band jeg ikke liker så ligger nettopp disse bandene faktisk! Men over til noe helt annet, musikk: Turbonegro/Turboneger (helst gammel) BigBang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hehe..Takk for svar. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Ikke glem: Ayreon Blue Öyster Cult Soloarbeidet av Bruce Dickinson Marillion Dio Megadeth Kiss Dire straits ...og sist, men ikke minst: Rush! Herrrrlig!! Ble vel litt mye progressiv musikk og metal her, men noe nytt og spennende skader sikkert ikke. Var som å bli presentert for en helt ny, fantastisk verden når jeg begynte å høre på all den deilige progmusikken jeg gjør nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 nerf skrev: Ikke glem: Ayreon Blue Öyster Cult Soloarbeidet av Bruce Dickinson Marillion Dio Megadeth Kiss Dire straits ...og sist, men ikke minst: Rush! Herrrrlig!! Ble vel litt mye progressiv musikk og metal her, men noe nytt og spennende skader sikkert ikke. Var som å bli presentert for en helt ny, fantastisk verden når jeg begynte å høre på all den deilige progmusikken jeg gjør nå 8125039[/snapback] Ahhh, Tusen Takk..Akkurat det jeg var ute etter. Mye bra her. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 hoho, skal vi nå se : Turboneger Pantera Whitesnake Europe (litt vel 80 talls men noen er fete) WE Gluecifer Hardcore Superstar Backyard Babies Ronnie James DIO Rainbow Disneyland after dark (D-A-D) Uriah Heep WASP Foo Fighters Megadeth Blackfoot ACDC Aerosmith Black Label Society Crashdiet Danko Jones Guns n' Roses Judas Priest Mötley Crüe Motörhead Mustasch Queensrÿche Diamond Head Saxon Steel Dragon (fra filmen Rock Star) Uriah Heep ZZ Top Hm, det var vel det jeg hadde på spillelista mi akkurat nå. Mulig noen er litt vanskelig å finne, men det meste er bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 jurgeeen skrev: hoho, skal vi nå se : Turboneger Pantera Whitesnake Europe (litt vel 80 talls men noen er fete) WE Gluecifer Hardcore Superstar Backyard Babies Ronnie James DIO Rainbow Disneyland after dark (D-A-D) Uriah Heep WASP Foo Fighters Megadeth Blackfoot ACDC Aerosmith Black Label Society Crashdiet Danko Jones Guns n' Roses Judas Priest Mötley Crüe Motörhead Mustasch Queensrÿche Diamond Head Saxon Steel Dragon (fra filmen Rock Star) Uriah Heep ZZ Top Hm, det var vel det jeg hadde på spillelista mi akkurat nå. Mulig noen er litt vanskelig å finne, men det meste er bra 8126088[/snapback] Ah, herlig!. Veldig mye flott musikk her.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 megadeth slipknot soilwork pantera Lenke til kommentar
CherryCola Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Queens of the Stone Age, Eagles of Death Metal, Ramones og PANTERA! Lenke til kommentar
maxM Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Stonegard (Norsk) Soundgarden Alice In Chains Circa Survive Chris Cornell (solo albumet) Jerry Cantrell Backyard Babies Happy listening Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Ingen som har nevnt Van Halen? Tidenes beste hardrock-band. Og Def Leppard. 80-tallets store helter. Mötely Crue også. For ikke å snakke om Die Ärzte. Veldig god tysk hardrock, eller er det kanskje mer punkrock? Jeg aner ikke. Jeg er sjangerinvalid, og trenger folk som forteller meg hvilken sjanger jeg hører på. Endret 12. mars 2007 av Ladern Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Styx og Deep Purple har vel ikke blitt nevnt Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hva med Led Zeppelin? Kankje litt rolig? Scorpions da? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Sitat Altså, har hørt litt på Metallica, Iron Maiden, Lordi, Linkin Park, (Marilyn Manson - Sweet Dreams, men det er eneste). Så med andre ord har et ganske bredt spekter. Metallica, Iron Maiden, Lordi, Linkin Park og Marilyn Manson. Jøss, for et bredt spekter av musikk du nettopp lista opp der. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Sjekk ut Overkill! Et fantastisk band som kan sammenlignes med Metallica. Vokalisten har en utrolig rå stemme! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 At han er søken på ny musikk fryder meg, men å påstå at det der er "bredt spekter" høres ruskende galt ut. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Får vel komme med noen forslag: Anthrax Testament El Caco Midnight Oil Mötley Crue Queen Saxon Sinner Dio Rainbow Status Quo Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Foreslår Tool, Metallica, Led Zeppelin og Pantera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg