steinrawr Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) noen programmer som kan gjøre dette for meg? helst gratis.. må få lagt inn en video på mp3 spillern til i morra. ! haster,. takker EDIT: legger ved bilde som viser filene som skal konverteres. Endret 10. mars 2007 av EMiRo Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Regner med at DVDx kan gjøre det edit: litt url hadde vært fint http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=72208 Endret 10. mars 2007 av GeirGrusom Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 *bumper fordi det programmet ikke virket til mitt formål* Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Litt seint kanskje, men kan no svare likevel. AutoGK kan konvertere til XviD/DivX. Merk at du skal bruke ei av .IFO-filene som Input file, ikkje ei VOB-fil. Les tutorialen som medfølgjer for meir informasjon, om du treng det. Endret 11. mars 2007 av incanus Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 *bumper fordi det programmet ikke virket til mitt formål*Og jeg stenger denne da bumping kun for å bringe tråden lengre opp på listen over de siste postede meldingene uten å tilføre tråden noe nytt tillates ikke. Er dessuten feilpost da vi har ett eget forum for videoredigering og video med tilhørende programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg