Bruker-93156 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hva er hovedelementene som er brukt for å lage et slikt bilde? Sikkert brukt mange layers kan jeg tenke meg, men hav annet? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
skipsen Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Burn og dodge tool er vel det han har brukt mest, du kan sikkert sende mail til han som lagde det og spørre? Det er vel det enkleste? Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Dette er slikt som riktig og blausen driver med i stor stil. Riktig hadde til og med en tråd som omhandlet denne teknikken. Søk, evt send han en PM. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Riktig hadde til og med en tråd som omhandlet denne teknikken. Det er vel denne du tenkjer på:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=654574 Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Tja, for å komme med en "kvalifisert uttalelse" ( ) ligner dette sterkt på resultater man får med en plugin ved navn Lucis Art, akkompagnert av dodge/burn og fargejusteringer. Med tanke på hvor hardt dette ser ut, gjetter jeg på Lucis eller noen shadow/highlight-triks. Naturligvis kun på utvalgte områder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå