Gå til innhold

Undring når det gjelder mount(s)

Anbefalte innlegg

Jeg ble lvl 60 idag, med første character hittil :D /victory

Men... Jeg har lyst på Epic Undead mount.

Så jeg lurte på hva som er billigst:

630g for Epic Undead + Riding Skill.

Eller: 90g for Epic Undead, og så questline for Dreadsteed

hvor jeg får med Riding Skill.

Noen som vet hva som vil være billigst?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Når du får dreadsteed får du automatisk 150 i riding. Questet i seg selv er verdt å betale matsa for. Beste questet jeg har gjort hittill i wow.

Lenke til kommentar

hvis du er så heldig (som jeg var) så finner du en annen warlock som har gjort questet (og kjøpt mats) og tar han med deg i dire maul. Da slipper du å kjøpe matsene til siste del av questet. Da sparer du 250g og da blir det definitivt billigere enn å kjøpe skillen.

Selv betalte jeg under 200g for hele quest linjen

Lenke til kommentar
hvis du er så heldig (som jeg var) så finner du en annen warlock som har gjort questet (og kjøpt mats) og tar han med deg i dire maul. Da slipper du å kjøpe matsene til siste del av questet. Da sparer du 250g og da blir det definitivt billigere enn å kjøpe skillen.

8126692[/snapback]

Oi, takk. Skal spørre om kameraten min gidder da ^^

Men når det kommer til Black Dragonscales... Hvordan skal jeg få tak i de hvis jeg ikke har skinning og de (nesten) aldri er på AH?

Lenke til kommentar

Vel, du skal være svært heldig om du får en lock med matsene til å gjøre det gratis. Jeg tar 150g for guildies og 175g for andre. Er lvl 70, så jeg synes ikke det er noe gale i det. Du sparer jo tross alt en del gull.

Lenke til kommentar

8126692[/snapback]

Men når det kommer til Black Dragonscales... Hvordan skal jeg få tak i de hvis jeg ikke har skinning og de (nesten) aldri er på AH?

8132395[/snapback]

Vel som jeg vet dropper ikke Black Dragonscale så du må nok få noen til å skinne for deg. helt ok drop rate på elite dragonkinda i BS

Lenke til kommentar
Vel, du skal være svært heldig om du får en lock med matsene til å gjøre det gratis. Jeg tar 150g for guildies og 175g for andre. Er lvl 70, så jeg synes ikke det er noe gale i det. Du sparer jo tross alt en del gull.

8132510[/snapback]

Du skal kanskje være heldig for å få en random lock til å gjøre det gratis men jeg vet i alle fall at ikke en sjel i guildet mitt ville finne på å ta penger for å hjelpe en guildie med mountquestet.

Lenke til kommentar

8132510[/snapback]

Du skal kanskje være heldig for å få en random lock til å gjøre det gratis men jeg vet i alle fall at ikke en sjel i guildet mitt ville finne på å ta penger for å hjelpe en guildie med mountquestet.

8134312[/snapback]

Ta deg en bolle! Det er helt normalt å ha en deling på utgiftene til dette questet. Alternativet er at du kanskje ikke får noen til å hjelpe i det hele tatt. Om du har motivasjon til å springe gjennom Scholo og Dire Maul med hver eneste warlock som har kommet til lvl 60 og uten å ta betalt, så gjerne for meg. Som sagt, jeg tvinger ingen til å bruke meg, faktisk så blir jeg lettet dersom det skulle være noen som gidder å bruke 100g ekstra og gjøre det sjøl. Dette har ikke forekommet enda, så jeg anser ikke dette tilbudet for å være urimelig.

Lenke til kommentar

8126692[/snapback]

8132395[/snapback]

Vel som jeg vet dropper ikke Black Dragonscale så du må nok få noen til å skinne for deg. helt ok drop rate på elite dragonkinda i BS

8133902[/snapback]

Droprate er vel 14-15 % :whistle: Jeg farmet 14 stk for en warlock, da ga jeg meg. Men de selger bra, ca 3-4 gull x black dragonscale :)

Lenke til kommentar

8132510[/snapback]

8134312[/snapback]

Ta deg en bolle! Det er helt normalt å ha en deling på utgiftene til dette questet. Alternativet er at du kanskje ikke får noen til å hjelpe i det hele tatt. Om du har motivasjon til å springe gjennom Scholo og Dire Maul med hver eneste warlock som har kommet til lvl 60 og uten å ta betalt, så gjerne for meg. Som sagt, jeg tvinger ingen til å bruke meg, faktisk så blir jeg lettet dersom det skulle være noen som gidder å bruke 100g ekstra og gjøre det sjøl. Dette har ikke forekommet enda, så jeg anser ikke dette tilbudet for å være urimelig.

8135437[/snapback]

Det er faktisk helt normalt å hjelpe guildmates uten å ta betalt, I hvert fall om det ikke koster noe annet enn tid for en selv. Neste gang kan det være en selv som trenger hjelp. Dette er da det minste man kan forvente av hverandre i en guild.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...