Binks Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hei! Jeg tenkte jeg bare skulle lufte tanken om et norskt guild i WAR. Personlig er jeg intr i et guild med dedikerte, modne og aktive spillere og jeg vil gjærne være med på å starte opp dette. Jeg kunne ikke tenke meg å være guild leader, men heller en aktiv og dedikert medspiller Hva syntes dere om dette? Er det intr? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Ja, hvis jeg skal spille Warhammer kan det bli aktuelt :!: Er det en server/realm? eller flere som på wow? Endret 11. mars 2007 av fjeddiu Lenke til kommentar
PcT Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Blir nok en 5-10 realms på warhammer online, eneste som bestemmer det er hvor mange som faktisk spiller det Lenke til kommentar
GreatSuccess Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg blir med hvis jeg får tak i det Lenke til kommentar
ME-0nly Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Jeg er absolutt med på det, har noen noe ideer på navn?, om vi skal være Order/Destruction? ( håper på Order jeg da ) Edit: Det beste hadde vert om det var en ferdig guild som hadde tenkt å spiller WAR når det kommer ut. (hint hint) Endret 15. april 2007 av ME-0nly Lenke til kommentar
GreatSuccess Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg har lyst til å være greenskins da Goblin Shaman FTW Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Blir nok en 5-10 realms på warhammer online, eneste som bestemmer det er hvor mange som faktisk spiller det 8159790[/snapback] Nysjerrig på hva som får deg til å tippe et slikt tall. Ettersom Dark Age of Camelot har hatt omtrent 40 servere så regner jeg vitterlig med at WAR vil overgå dette. Hvertfall siden DAoC kom ut på en tid (5 år siden) MMOer var mye mindre spilt enn de er i dag. WAR blir også utviklet av et team som er nesten 10 ganger større en de som lagde camelot. For ikke å snakke om markedsføringen som kommer med EA da. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Noen som er gode med pc burde lage en Hardware.no guild og sette opp siden før neste newsletter kommer, fordi da er det guildsignup på Beta Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Er interessen for dette større nå en før? Har bestilt CE og er klar til lansering. Jeg og en kompiss skal spille på order siden. Om folk ønsker dette, så kan vi sette opp en nettside og et forum så vi kan samles. Viktig at alle havner på samme serveren også og at alle som har head start hjelper til med å starte opp guilden. Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 nice, blir gjerne med jeg, har lett etter et WAR guild i det siste og vis noen hadd laget et norskt guild hadde det vert ganske kult. samme for meg vilken side egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå