ainstainy Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hei.. Skal kjøpe moped, men finner ikkje så mange i rogaland. Ser på autodb å finn.. Ka andre sider er bra å se etter moped?? Ainstainy Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Ingen andre?? 141414 Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 De fleste vil du finne på de som er nevnt over, lite vits i å lete andre steder ¨ Men, når du søker på f.eks AutoDB, prøv å endre på søket ditt for flere resultater. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Sjekk Finn, kanskje et MC-Børsen blad... Lenke til kommentar
stkmydla Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 I min mopedtid solgte jeg min Honda PX-R på AutoDB.no. Veldig god respons. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Viss dere ser på første innlegg så kan dere se at jeg har skrevet at eg vil ha ei side som ikke er finn eller autodb.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå