Aleksander-yo Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Noen som er inetressert i å lage en liten tafseklan i GRAW2? Vi kan jo spille sammen og kanskje spille et par kamper også Meld din interesse så lager vi noe sammen Endret 10. mars 2007 av Aleck Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Når jeg får meg spillet: Sign me up! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 jeg er iallefall med hvis det blir noe. hadde vært artig å hatt noen norske folk å spille med. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Basemumsen, Support/Granader. Reporting to duty! Noen som vil samles på fredag kveld for å spille demoen? Jeg har ikke fått skaffet fullversjonen enda.. men skal gjøre det! Lenke til kommentar
eliph Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Demoen min er på fyr for tiden, så er absolutt med på å spille fredag. Skal skaffe meg dette spillet så fort jeg får skrapt sammen noen kroner. Så snart det skjer så er jeg absolutt med på en clan. Spillet er jo lagt opp for teamplay, så tror at clankamper kan bli sinnsykt artig! Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Har en server oppe nå, legg til Bamsemumsen så spilles vi! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg kan bli med, men jeg er dårlig, bare så det er sagt.. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Faen, det var du som la meg til på vennelista ja. Jeg avslo, fordi du hadde Great Britain i profilen, jeg trodde ikke du var norsk. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Faen, det var du som la meg til på vennelista ja. Jeg avslo, fordi du hadde Great Britain i profilen, jeg trodde ikke du var norsk. 8171917[/snapback] hehe.. har great britain bare pga Viva Pinata.. Liker best å spille spill på engelsk, og ikke norsk. Lenke til kommentar
Lenulf Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Heisann. Jeg kjøpte akkurat dette spillet i dag. Hadde vært kanon å spille litt sammen norske folk, gjerne en del coop ivertfall til jeg blir tørr bak øra. Bare på adde Lenny78 til friends på Xbox Live. Lenke til kommentar
AyKaay Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 kjøper nok spillet snart så da er jeg med.. Lenke til kommentar
Blåknuten Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg blir nok å kjøpe spillet idag. Sign meg opp Min live id er: gizmo104 Lenke til kommentar
zeox Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Noen som blir med på litt coop i kveld eller i morra?. legg til TariFFen Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Skulle gjerne gjort det, men har ikke tid Another day, another time? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg skal ikke en dri** den kommende uka. Har påskeferie, så vi kan jo gjøre noko då Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Kjøper spillet på kommende mandag jeg, så er med fra da av. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Faen... har glømt bort detta her jeg Folk som vil spille coop eller whatever må gjerne legge til "Aleck E". Skal prøve å fikse noen kamper mot andre folk i ukene fremover. Coop blir jeg alltid med på å spille også. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg blir med på coop jeg vettu Trenger achievements og norske GRAW2-spillere Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Kult Da skal jeg abre oppdatere Live'n min så blir det bra ^^ OT: Kan man forresten bruke Microsoft Points for å kjøpe Gold? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå