iCon. Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Men jeg syns da å ha hørt at de ikke kommer før høsten (eller 3. delen av året). Jeg trenger denne pcen før The Gathering Så jeg mister egentlig garantien om jeg putter inni egne rambrikker? Men om jeg da tar dem ut og setter inn de 2x512mb brikkene før jeg skal sende den inn på eventuell reperasjon? Skal jeg egentlig miste garaniten da? Men siden de ikke vet noe om det kan jeg gjøre det?? Blir litt forvirra Endret 11. mars 2007 av Savindro Lenke til kommentar
destilert Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 8800go kommer vel ikke med det aller første da, desverre.. Eneste dx10 kortet jeg har hørt om som kommer i nærmeste fremtid er en zepto maskin med 8600go.. I april-mai om jeg ikke husker helt feil.. Den kommer sikkert til å koste skjorta :S Lenke til kommentar
iCon. Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 .. Men da blir det Dell bestilling om manda'n Lenke til kommentar
destilert Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg tror ikke du mister garantien av å setter i rambrikker.. Jeg fikk i alle fall beskjed av support avdelingen fra der jeg kjøpte min bærbar at det kunne jeg fint gjøre selv, og de ettersendte meg en rambrikke (da jeg fikk med en for lite), så det tror jeg går helt greit.. Lenke til kommentar
- Fear - Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg spurte en av selgerne hos Dell angående kjøp av ram i ettertid og selvmontering. Det var ikke et problem sa han, men hvis du får problemer og serviceteknikeren ser skader som du selv har påført bortfaller selvsagt garantien. Ellers vil garantien gjelde. Ergo beholder du garantien nokså sikkert, bytte ram er omtrent like vanskelig som å ta på seg sokker om morran :!: Cheers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå