aknutsen Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 "Fant ikke et DirectX 9.0c-kompatibelt grafikkort i dette systemet! Kontroller at du har et DirectX 9.0c-kompatiebelt grafikkort og har installert de nyeste driverne fra produsenten. Programmet vil bli avsluttet." Denne meldingen kommer opp når jeg skal spille The Sims 2. Har spilt det mange ganger før på samme maskin, AcerAspire5610. Grafikkortet: GeForce Go 7300 Jeg har de nyeste driverne, men det virker fortsatt ikke. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Avinstallerte du de gamle driverne før du installerte de nye? Noen ganger kan dette lage konflikt. Det finnes også en directx uninstaller du kan prøve for så og installere den fra cden på nytt. Ellers fant jeg denne posten etter litt søking men vet ikke om det kan være til hjelp. http://www.opentechsupport.net/forums/showthread.php?t=30807 Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) er det bare på the sims at dette kommer opp? isåfall bør du prøve å patche opp spillet eller reinstalere det. (husk å ta backup av savefilene før reinstall.) Endret 10. mars 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå