LucarioX Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Super Mario 64 DS var en super remake av N64 versjonen etter min mening. Grafikken var like god eller bedre noen steder enn 64 versjonen og handlingen og banene var bare utrolig gode. Vi vet jeg at et helt nytt Mario spill er på vei til Wii, nemlig Super Mario Galaxy. Kommer jo stadig ut nye Mario spill til Nintendo konsollene, inkludert DS. Lurer veldig på om det ikke snart kommer et nytt eventyr spill til DS som Super Mario 64 DS. Altså et 3D eventyr spill som Galaxy, Sunshine, 64 osv... Er jo en stund siden 64 DS kom nå, så begynner det ikke å bli på tide med et nytt nå? Det synes hvertfall jeg Hva tror dere? Noen ideer? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Sjokkere meg ihvertfall om det ikkje kommer noe nytt SuperMario spill EDIT: Korrigerte det til Super Mario da det var det eg meinte. Endret 10. mars 2007 av Mala Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Mario-spill og Super Mario-spill er to forskjellige ting. Førstnevnte er gjerne spin-offs, mens Super Mario-spillene er av den mer klassiske varianten. Jeg håper vi får et Super Mario-spill til DS, med samme stil som Super Mario 64. Det hadde eid. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Kunne tenkt meg en Mario RPG Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Mario & Co er en flott gjeng av spill figurer jeg håper jeg får se mer av. Edit: De bruker enkelt og greit et kjent ansikt på karakterene i spillene sine. Spillene trenger ikke være like på noen andre måter. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Super Mario 64 DS var en super remake av N64 versjonen etter min mening. Grafikken var like god eller bedre noen steder enn 64 versjonen og handlingen og banene var bare utrolig gode. Vi vet jeg at et helt nytt Mario spill er på vei til Wii, nemlig Super Mario Galaxy. Kommer jo stadig ut nye Mario spill til Nintendo konsollene, inkludert DS.Lurer veldig på om det ikke snart kommer et nytt eventyr spill til DS som Super Mario 64 DS. Altså et 3D eventyr spill som Galaxy, Sunshine, 64 osv... Er jo en stund siden 64 DS kom nå, så begynner det ikke å bli på tide med et nytt nå? Det synes hvertfall jeg Hva tror dere? Noen ideer? 8123140[/snapback] Ser ikke at du nevner New Super Mario Bros. her. testet det? Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Kunne tenkt meg en Mario RPG 8124269[/snapback] Har du prøvd Mario RPG til SNES før? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hadde vært kult med New Super Mario Bros 2 Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Håper det kommer et nytt Super Mario spill snart, ellers ender det med at jeg selger min DS Lite og kjøper PSP med Ratchet and Clank + God Of War Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 2.5 post er slettet fra diskusjonen. De involverte bør selv skjønne hvorfor. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Kunne tenkt meg en Mario RPG Er jo masse mario rpg'er. Starter med Super Mario RPG [sNES]som var et sammarbeid smellom squaresoft og nintento. Etter bruddet med square, fortsatte nintendo å melke formelen med spill som : Paper mario 64 Paper mario til GC Mario & Luigi til Gameboy advance og Mario & Luigi Partners in time for DS Der har du i hvertfall 5 mario rpg'er Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Vet ikke om jeg vil se en ny Super Mario i stil med 64 på DS. Slike spill er veldig avhengig av analog stikke, og touch screen er en ganske dårlig løsning på det. Håper heller på New Super Mario World! Lenke til kommentar
nero78 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Ingen som begynner å bli lei av Mario nå? På tide at nintendo fokuserer på noe nytt i stedet for å melke mario om og om og om igjen. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Ingen som begynner å bli lei av Mario nå? På tide at nintendo fokuserer på noe nytt i stedet for å melke mario om og om og om igjen. 8128833[/snapback] Nei, ikke så lenge faktisk spillene er bra. (Noe det veldig ofte er). Men vet oftest rett og slett hva man får når det kommer et nytt Mario-spill Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Ingen som begynner å bli lei av Mario nå? På tide at nintendo fokuserer på noe nytt i stedet for å melke mario om og om og om igjen. 8128833[/snapback] Så lenge spillene er av høy kvalitet, vil jeg påstå at det ikke har så mye å si. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Tenkte mere RPG som WoW, Neverwinter, osv. Men visste ikke om de nevnte titlene ovenfor.. Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Ingen som begynner å bli lei av Mario nå? På tide at nintendo fokuserer på noe nytt i stedet for å melke mario om og om og om igjen. 8128833[/snapback] Tre ordentlige Mario-spill på 11 år? Ikke akkurat melking. Det at det lages sportsspill med Mario innimellom har lite å si på kvaliteten platformerne, og de kan lett ignoreres hvis man ikke liker dem. Lenke til kommentar
Glutexo Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hadde vært kult med New Super Mario Bros 2 Jeg tror det kommer et sånt spill, når New Super Mario Bros ble så stor suksess. Det navnet jeg trorville vært best er 2nd New Super Mario Bros, Med gigantisk 2-tall, bitte liten nd, og resten omtrent som på det første New Super Mario Bros. Som logoen som er, bare med et stort 2tall foran. Grunnen til at jeg synes dette er at New Super Mario Bros 2 ville kanskje git inntrykk av å være i stil med Super Mario Bros 2, som jeg har lest ikke skal være så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå