Gå til innhold

Nytt Super Mario spill til DS?

LucarioX

Anbefalte innlegg

Super Mario 64 DS var en super remake av N64 versjonen etter min mening. Grafikken var like god eller bedre noen steder enn 64 versjonen og handlingen og banene var bare utrolig gode. Vi vet jeg at et helt nytt Mario spill er på vei til Wii, nemlig Super Mario Galaxy. Kommer jo stadig ut nye Mario spill til Nintendo konsollene, inkludert DS.

Lurer veldig på om det ikke snart kommer et nytt eventyr spill til DS som Super Mario 64 DS. Altså et 3D eventyr spill som Galaxy, Sunshine, 64 osv...

Er jo en stund siden 64 DS kom nå, så begynner det ikke å bli på tide med et nytt nå? Det synes hvertfall jeg :)

Hva tror dere? Noen ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Super Mario 64 DS var en super remake av N64 versjonen etter min mening. Grafikken var like god eller bedre noen steder enn 64 versjonen og handlingen og banene var bare utrolig gode. Vi vet jeg at et helt nytt Mario spill er på vei til Wii, nemlig Super Mario Galaxy. Kommer jo stadig ut nye Mario spill til Nintendo konsollene, inkludert DS.

Lurer veldig på om det ikke snart kommer et nytt eventyr spill til DS som Super Mario 64 DS. Altså et 3D eventyr spill som Galaxy, Sunshine, 64 osv...

Er jo en stund siden 64 DS kom nå, så begynner det ikke å bli på tide med et nytt nå? Det synes hvertfall jeg :)

Hva tror dere? Noen ideer?

8123140[/snapback]

Ser ikke at du nevner New Super Mario Bros. her. testet det?

Lenke til kommentar
Kunne tenkt meg en Mario RPG

Er jo masse mario rpg'er.

Starter med Super Mario RPG [sNES]som var et sammarbeid smellom squaresoft og nintento.

Etter bruddet med square, fortsatte nintendo å melke formelen med spill som :

Paper mario 64

Paper mario til GC

Mario & Luigi til Gameboy advance og Mario & Luigi Partners in time for DS

Der har du i hvertfall 5 mario rpg'er :p

Lenke til kommentar
Ingen som begynner å bli lei av Mario nå? På tide at nintendo fokuserer på noe nytt i stedet for å melke mario om og om og om igjen.

8128833[/snapback]

Nei, ikke så lenge faktisk spillene er bra. (Noe det veldig ofte er).

Men vet oftest rett og slett hva man får når det kommer et nytt Mario-spill :)

Lenke til kommentar
Ingen som begynner å bli lei av Mario nå? På tide at nintendo fokuserer på noe nytt i stedet for å melke mario om og om og om igjen.

8128833[/snapback]

Så lenge spillene er av høy kvalitet, vil jeg påstå at det ikke har så mye å si.

Lenke til kommentar

8128833[/snapback]

Tre ordentlige Mario-spill på 11 år? Ikke akkurat melking. Det at det lages sportsspill med Mario innimellom har lite å si på kvaliteten platformerne, og de kan lett ignoreres hvis man ikke liker dem.

Lenke til kommentar
Hadde vært kult med New Super Mario Bros 2

Jeg tror det kommer et sånt spill, når New Super Mario Bros ble så stor suksess.

Det navnet jeg trorville vært best er 2nd New Super Mario Bros, Med gigantisk 2-tall, bitte liten nd, og resten omtrent som på det første New Super Mario Bros. Som logoen som er, bare med et stort 2tall foran. Grunnen til at jeg synes dette er at New Super Mario Bros 2 ville kanskje git inntrykk av å være i stil med Super Mario Bros 2, som jeg har lest ikke skal være så bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...