Gå til innhold

Trenger hjelp i Legend of Zelda: Parallel Towers

nahoy

Anbefalte innlegg

Først vil jeg bare anbefale spillet, som er en modifikasjon av snes-spillet, A link to the past. Det kan lastes ned på http://zeldaparallelworlds.googlepages.com/home, Du må allerede ha romfilen til a link to the past for at det skal virke. Spillet er som sagt en hack/modifikasjon av a link to the past (zelda 3), og ligner ganske mye, men fyren som har laget det har laget masse ny grafikk, og helt nye verdener og templer, ingenting skal være gammelt av "verdendesignen". Musikken er den samme, men noe ny musikk skal det også være.

Spillet er enormt til å være laget av et fan, speedrunnen skal visst være på over 50 minutter, til sammenligning er a link to the past speedrunnen på 1 time og 20 minutter.

Fyren som har laget det skal ha brukt fem år på det eller noe sånt.

Jeg står imidlertid fast i spillet, det er ganske vanskelig. Jeg er nettopp ferdig med første borg, og skal nå til en havn og møte "sahasrahla", jeg kommer meg ikke ned dit, kanskje noen som har spilt spillet før si meg hvordan jeg kommer dit, har sittet i over en time og prøvd å komme videre, og er veldig frustrert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...