Laffe Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hei, hvilken effect på Premiere er det jeg må ha for at jeg kan se de to klippene du ser både den første klippet og den andre.. sånn usynlig aktig effect Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Kunne du ha forklart litt nærare kva du vil fram til? Gjerne vise til eit døme, om du har det. Kan vere eg berre er for trøytt, men eg forstår ikkje heilt kva du meiner ... Lenke til kommentar
nndreas Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Han mener at to klipp kjøres inni hverandre. Du stiller på hvor gjennomsiktig begge klippene skal være, så dem går inni hverandre. Endret 11. mars 2007 av nndreas Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 beklager.. det var dårlig forklart fra min side:/ men som han NNdreas så så mente jeg at de to kjørte i hverandre og at man kan se både begge to f.esk i photoshop da.. du legger et bilde over en annen bilde hvor du stiller da bilde2 opacity? litt laveree s¨å at du kan se den færste bildet Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Opacity finn du att i Effect controls. Legg det eine klippet i eit videospor over det andre, og set ned opacity på det øvste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå