kizzykazz Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Nei visst det skal vere så vanskeleg for deg så er det greitt Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 hehe, det er ikke vanskelig.. men hvorfor må jeg inn og sjekke det, når du bare kan skrive det her.. for jeg rekner med du har gått inn på denne tråden mange ganger for å se om jeg har satt deg på lista osv Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 Ja! Er vel berre å logge inn på partyticket og sjekke det! 8221083[/snapback] Det er vel bra nok av Suprdan å holde førsteposten oppdatert, om han ikke ska kikke innom partyticket for å sjekke hvor folk sitter i tillegg. Ikke så forbanna vanskelig å skrive det her vel? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 Ja! Er vel berre å logge inn på partyticket og sjekke det! 8221083[/snapback] Det er vel bra nok av Suprdan å holde førsteposten oppdatert, om han ikke ska kikke innom partyticket for å sjekke hvor folk sitter i tillegg. Ikke så forbanna vanskelig å skrive det her vel? 8224771[/snapback] Visst du ser etter, så skreiv eg ganske klart og tydleg at -fersken- hadde flytta seg 2 hakk nedover, og eg tenkte at visst han ikkje trur på meg, så kan HAN med sine eigne auge gå inn på partyticket og sjekke. Ok? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 Var jo ikk snakk om at han ikke trodde deg, vel? Han spørte jo bare om det va seat 67? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 Hvis du hadde spesifisert "2hakk" litt bedre hadde ikke dette hvert noe problem. Det han lurer på er ikke om du lyver elns, men om det er snakk om 2 seat'er ned, eller 2 row'er ned. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 2 row'er blir vel enten venstre eller høgre det? Jaja, samma! Min feil! Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 ja, men jeg måtte vite om det var 2 hakk til vestre ELLER høgre Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Det var ikkje 2 hakk til venstre eller høgre... Det var to hakk Nedover. Loddrett = ned/opp vannrett = høgre eller venstre Er du med? Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) 2 row'er blir vel enten venstre eller høgre det?Jaja, samma! Min feil! 8226179[/snapback] Det var ikkje 2 hakk til venstre eller høgre... Det var to hakk Nedover. Loddrett = ned/opp vannrett = høgre eller venstre Er du med? 8232639[/snapback] Du bør lese hva du har skrevet tidligere Mr. KazzKizz Endret 25. mars 2007 av Superdan Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Ja, men -fersken- (kompis) har flytta seg 2 hakk nedover. Så der sit eg! 8204416[/snapback] Det vil sei: Eg sa at -fersken- har flytta seg 2 hakk nedover. Ikkje bortover, venstre eller høgre, NEDOVER. 2 hakk nedover, så det vil si seat 67? 8207094[/snapback] Ja, det er korrekt. Hvis du hadde spesifisert "2hakk" litt bedre hadde ikke dette hvert noe problem.Det han lurer på er ikke om du lyver elns, men om det er snakk om 2 seat'er ned, eller 2 row'er ned. 8226144[/snapback] Visst eg hadde meint at -fersken- hadde flytta seg ei rad, hadde eg (ja, EG) sagt bortover. Ikkje nedover/oppover, men venstre/høgre dvs. bortover. 2 row'er blir vel enten venstre eller høgre det?Jaja, samma! Min feil! 8226179[/snapback] Her prøvde eg å vise kva eg meinte. At visst du flyttar deg ei row (rad) til venstre eller høgre, blir det bortover, ikkje nedover. Si? ja, men jeg måtte vite om det var 2 hakk til vestre ELLER høgre 8227272[/snapback] Så her blei det altså: -Fersken- har flytta seg 2 hakk til venstre eller høgre nedover. Em? Det var ingen av delene... Det var nedover. Det var ikkje 2 hakk til venstre eller høgre... Det var to hakk Nedover. Loddrett = ned/opp vannrett = høgre eller venstre Er du med? 8232639[/snapback] Her prøvde eg også å vise kva eg meinte, med at bortover (høgre eller venstre) ikkje er det same som "2 hakk ned". 2 row'er blir vel enten venstre eller høgre det?Jaja, samma! Min feil! 8226179[/snapback] Det var ikkje 2 hakk til venstre eller høgre... Det var to hakk Nedover. Loddrett = ned/opp vannrett = høgre eller venstre Er du med? 8232639[/snapback] Du bør lese hva du har skrevet tidligere Mr. KazzKizz 8233344[/snapback] Visst du fortsatt lurer på noko Superdan, ta kontakt Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) DemonFudge: Seat 62 Row 54 Endret 25. mars 2007 av DemonFudge Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 du har protonic på forumet på seat 63 row 54 meg på seat 64 samme row Tethrix på seat 65 samme row Badbeer på seat 69 samme row Adey på seat 72 samme row innimellom de er det andre RL venner av meg som såvidt jeg vet ikke har konto her på hw Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Ickz: Vil da anbefale deg å lese 1.post ... men siden jeg er snill, så poster jeg det som står der, her Press the spoiler Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor - HW-RekkaKUN medlem her på diskusjon.no skal være på lista.. vil du ha med en venn i lista, så får han komme og si fra selv. Hvorfor det da? lurer du kanskje på? Svar: Fordi dette er en liste som viser hvor folk som er medlem på diskusjon.no sitter på TG07. Å? men kan ikke jeg bare si hvor vennen min sitter da? Svar: NEI, sier du det. Så kommer han ikke med på lista, og det kommer en og kicker assen din! Vist han er medlem på diskusjon.no da? kan jeg si det da? Svar: Nei, han får komme å si det selv, for da vet vi at han er medlem her på diskusjon.no, og alle blir glade. Og det kommer heller ikke en å kicker assen din. 8123031[/snapback] og kizzkazz: Legg nå dette bak deg ... Geez Endret 25. mars 2007 av Superdan Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg sitter på uspesifisert rad og sete, men hos EVENT::VISION eller rundt scena et sted. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Skriver bare Uspesifisert jeg Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 No som du endeleg forstår det, skal eg leggje det bak meg Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Kan gjerne skrive opp meg også, Seat 62 Row 54. Skrev det lenger opp men har ikke blitt skrevet opp på lista. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Er ikke alltid så lett å få med seg alt Skal føre deg opp med en gang jeg Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Nick: Nixnu Seat 60 Row 26 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå