Gå til innhold

Oversikt over hvor folk sitter på TG07


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anders Einar (aka Kagee) Seat 37 Row 60

 

Melder på kompisen min også, sitter ved siden av meg  ;)

8151463[/snapback]

 

KUN medlem her på diskusjon.no skal være på lista.. vil du ha med en venn i lista, så får han komme og si fra selv.

Hvorfor det da? lurer du kanskje på?

Svar: Fordi dette er en liste som viser hvor folk som er medlem på diskusjon.no sitter på TG07.

 

Å? men kan ikke jeg bare si hvor vennen min sitter da?

Svar: NEI, sier du det. Så kommer han ikke med på lista, og det kommer en :ph34r: og kicker assen din!

 

Vist han er medlem på diskusjon.no da? kan jeg si det da?

Svar: Nei, han får komme å si det selv, for da vet vi at han er medlem her på diskusjon.no, og alle blir glade. Og det kommer heller ikke en :ph34r: å kicker assen din.

Endret av Superdan
Lenke til kommentar
Du kan vel egentlig bare ta vekk ... Row XX når du allerede har hvilken row det er som overskrift? Ble litt forvirra over alle talla, hehe :p Men du gjør en kjempejobb, altså ;)

8154826[/snapback]

Blir lettere for meg å vite hvilke row som er hvor på den lista :p Også er jo det også lettere å se hva som er hva.

Lenke til kommentar
Du kan vel egentlig bare ta vekk ... Row XX når du allerede har hvilken row det er som overskrift? Ble litt forvirra over alle talla, hehe :p Men du gjør en kjempejobb, altså ;)

8154826[/snapback]

Blir lettere for meg å vite hvilke row som er hvor på den lista :p Også er jo det også lettere å se hva som er hva.

8155303[/snapback]

Tjaaa, greit. Keep it that way :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...